OOTD: Shades of grey

marți, noiembrie 15, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Inca de duminica afara-i frig si innorat si e o vreme de.... stat baricadat (in casa). Totusi, cand prima zapada bate la usa n-ai cum sa nu o primesti cu zambetul pe buze. Din ce observ, in ultimii ani prima zi cu omat ne-a vizitat in weekend-uri. Cred ca ingerasii se gandesc si la zilele libere in care ne putem bucura de fulgii de nea fie afara, fie de sub plapumioara..
     Si daca-i weekend si zapada ma binedispune, uit de raceala care ma tot curteaza si ma pregatesc de o iesire la "aer curat". Termometrul arata zero grade si-mi spun ca nu e chiar atat de grav, imi dreg glasul pentru a-mi convinge fotograful ca sunt fresh si nicio urma de raceala nu ne va umbri escapada si chiar daca nu-mi iese la fel de bine pe cat imi propusesem, reusesc! 
     Bucuroasa nevoie mare, incep sa ma pregatesc pentru defilare. 
     In ultima perioada sunt din ce in ce mai atrasa de griuri asa ca decid sa apelez la o tinuta care sa aduca in prim plan nuantele pe care le prefer. Vremea pare sa se astorteze perfect cu tinuta mea si singurul gand pe care-l am inainte sa ies din e casa e locatia in care vom merge pentru a imortaliza un nou outfit.
     Coboram scarile cu voiosie si in timp ce ne pregatim sa iesim auzim vuietul fioros al vantului. Ah! De el uitasem! Iesim tiptil si ne dam seama ca n-am luat in calcul un factor foarte important - viscolul. Brrr!
    El imi propune sa renuntam, eu refuz categoric si dupa ce hoinarim pe cateva stradute incercand sa gasim un loc mai ferit decidem sa riscam, ne tinem pumnii stransi si coboram rapid din masina. Brrr din nou! Cu ambitie si determinare ne apucam de treaba sperand ca dardaielile sa nu se observe si in poze.
     Acum, ramane la latitudinea voastra sa-mi spuneti daca se vede ceva dubios sau ba. Eu cred ca am o pocker face destul de bine tinuta sub control.




    Mi-am dorit foarte mult ca puloverul pe care-l port sa beneficieze de o sedinta foto inedita pentru ca mi-a placut din prima clipa in care l-am imbracat. Trebuie sa recunosc ca mi-a fost teama sa nu fi ales un pulover care sa aiba un material dubios, desi in pozele de pe site arata destul de bine. Emotiile au fost spulberate in momentul in care l-am vazut si am sigura ca o sa-mi fie un bun partener in acest sezon.
     Cred ca a trecut foarte mult timp de la o comanda care sa ma incante in acest mod dar ma bucur ca am fost surprinsa si am fost nevoita sa va impartasesc si voua o particica din entuziasmul meu.




    Am purtat:
Pulover - aici;
Helanca - Zara;
Fusta - Made with love by mom;
Cizme, dresuri - random;
Jacheta - Romwe;
Palarie - Zaful.


   Deci? Ce parere aveti despre tinuta mea in tonuri de gri?
   Dar despre venirea primei zapezi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like