Vinerea imbulinata #93

vineri, noiembrie 25, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A venit, a venit vinerea...Acopera-mi inima cu o bulina...Sau mai multe? Da! Sa fie cat mai multe!
    Stiu ca v-a fost dor de un nou episod imbulinat asa ca am decis sa nu las sa mai treaca o noua saptamana fara sa va prezint o manichiura vesela imbulinata.
    M-am trezit din nou devreme pentru ca eram curioasa de valul de reduceri pe care ni le pregateste Black Friday-ul real, in special cei de la Makeup Shop. Ei bine, site-ul nu functioneaza si printre refresh-uri mai prelucrez cate o poza, mai compun cate un text. Poate pana diseara o sa reusesc sa vad si eu cu ce reduceri se lauda. 
    Dar, sa revenim la oile noastre. Pentru postarea de azi am ales ceva simplu, in nuante care asteapta deja primavara. Cine stie, poate o sa reusesc sa o conving!
   Fara prea multe introduceri, va invit la o noua aventura imbulinata!





    Deci, ce parere aveti despre propunerea mea? Da sau ba?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like