Usureaza-i munca lui Mos Craciun cu ajutorul pachetelor de sarbatori Bottega Verde

marți, decembrie 13, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Inca de la Black Friday am inceput sa vizitez site-urile in cautarea unor cadouri pentru cei dragi si tot de atunci am descoperit o multime de oferte pe BottegaVerde.ro. Am hoinarit, am studiat fiecare oferta in parte si mi-am pregatit planul de atac. Am reusit sa bifez o parte din produsele pe care mi le doream dar acum, cand am primit mailul surpriza care ma anunta ca BottegaVerde.ro ne intampina cu peste 1000 de seturi cadou de cosmetice naturale pentru a indeplini toate preferintele celor dragi, acestea beneficiind de reduceri de pana la 67%, n-am mai stat pe ganduri si l-am asaltat (magazinul online, bineinteles).
    Ce descoperiri am facut si cu ce va mai tentez? Priviti mai jos!



    Pentru ca imi plac ambalajele dragute care adapostesc cadouri simple am ales setul cadou crin auriu, pe care il puteti gasi aici si cre mi-a atras atentia de la primul scroll. Stiu ca sapunurile sunt un subiect sensibil cand vine vorba de cadouri dar cand acestea vin ambalate atat de frumos, cred ca toate dubiile dispar.



   Apoi m-am indreptat spre un set mai consistent, setul cadou care contine - gel de dus cu miere, crema de corp cu vanilie neagra, crema de maini cu migdale, parfum deodorant cu argan si sapun cu struguri rosii. Pe langa faptul ca e foarte complex, ambalajul sau este foarte dragut iar pretul mi s-a parut destul de prietenos pentru produsele pe care le contine. Il puteti gasi aici.



     Ca de obicei, inchei cu un pachetel pe care mi l-as darui si mie, iubitoarea de arome imbietoare. Difuzorul de parfum cu aroma de vanile mi se pare de-a dreptul incantator iar in momentul in care l-am vazut aici m-am intrebat cam cate as cumpara. Hmmm... as cumpara pentru toate cunostintele mele, zau asa. Nu-i asa ca arata exceptional?


    Gata! Ma opresc la trei, ca de obicei!
    Sunt foarte curioasa daca ponturile mele v-au ajutat sa descoperiti ceva pentru cei dragi sau daca sunteti pregatite deja pentru Ajunul Craciunului. 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like