Vinerea imbulinata #95

vineri, ianuarie 13, 2017 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     E vineri si suntem cu un pas mai aproape de episodul cu numarul 100 din aventura imbulinata. Inca nu-mi vine sa cred ca am ajuns atat de departe dar, acest proiect imi este atat de drag incat nu cred ca voi reusi sa renunt vreodata la el (sincera sa fiu, nici nu-mi doresc).
    Pentru postarea de azi mi-am dorit sa concep ceva simplu, cu aer complicat dar care sa nu aiba un aspect incarcat. V-am bagat in ceata nu-i asa? O sa vedeti mai jos despre ce e vorba.
    Am folosit nuante care se asorteaza perfect cu acest sezon si m-am bucurat de o noua manichiura simpatica foc. Sper sa fiti de acord cu mine.






    Deci, am elucidat misterul? Am ajuns la rezultatul dorit?
    Va las pe voi sa decideti!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like