Ramble printre doze de optimism

marți, martie 14, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

   Cred ca ati observat deja faptul ca frecventa cu care postez a incetinit considerabil si din acest motiv am decis ca astazi, sa ma prezint in fata voastra cu cateva explicatii. Nu voi intra foarte mult in detalii, nu vreau sa va plictisesc dar cred ca ar trebui sa clarific cate ceva.
    La inceputul acestei luni am decis sa fac un pas care m-a aruncat departe de zona mea de confort, un pas pe care l-am facut brusc si dintr-o data. Am hotarat sa o iau de la zero, m-am mutat, m-am luptat cu oboseala, cu lipsa chefului si mai ales a timpului liber (da, stiu ca totul tine de prioritizare dar in ultima perioada organizarea mea de armata s-a cam dus pe apa Sambetei). Nu a fost usor sa stau departe de blog, il vizitam la fel de des dar nu reuseam sa ii mai aloc timpul pe care il merita si am decis ca pana in momentul in care revin "la forma initiala" o sa iau o mica si binemeritata pauza.
     Acum, ma simt pregatita, odihnita si fortele incep sa-mi sporeasca.
     De obicei incepeam saptamanile cu cate o portie de InstaMania dar, datorita faptului ca nu am fost activa nici pe Instagram, am decis sa va prezint cateva doze de optimism care fac bine la suflet si ne energizeaza.
    Oricum, de ceva vreme imi doream sa postez si altceva si cu aceasta ocazie am ajuns si la acel altceva in care combin detalii mai mult sau mai putin personale cu citate care ma binedispun.
    In cazul in care va doriti sa mai vedeti postari de acest gen, sau daca doriti sa abordez si alte subiecte, eu sunt aici si ca de obicei, astept si sugestiile voastre.
    Pentru postarea de astazi m-am gandit sa abordez subiectul Putere pentru ca toti o avem si trebuie sa o scoatem la iveala si sa ne bucuram de ea.
     Haideti sa incercam ca macar pentru o zi sa uitam de toate limitarile pe care ni le impunem atat noi cat si societatea si sa pasim cu mult curaj in fata. Sa ne asumam fiecare actiune, sa ne impunem punctele de vedere, sa indraznim sa facem ceva pentru a obtine ceea ce ne dorim.


Sursa
    Sa uitam de reguli vestimentare, sa ne imbracam asa cum ne place si sa ne simtim bine cu noi insine.

Sursa
         Sa ne amintim de pasiunile nostre, despre ceea ce ne face sufletul sa vibreze si sa nu mai lasam sa treaca nicio secunda fara sa facem ceva pentru noi, pentru ca doamnelor, noi suntem cele mai importante!


Sursa
    Da, exista posibilitatea sa mai intalnim si obstacole de-a lungul "expeditiilor" noastre dar va trebui sa privim jumatatea plina a paharului, sa ne ridicam si sa continuam aventura. Cu cat mai multe suisuri si coborasuri, cu-atat e mai frumos rezultatul final.


Sursa
     Si da, orice decizie importanta pe care o luam e infricosatoare dar cred putem sa ne luam inima-n dinti si sa incercam decat sa stam si sa ne intrebam Cum ar fi fost daca? Uneori surpizele surpinzatoare te pot surprinde in cel mai surprinzator mod.


Sursa
    Nu in ultimul rand, nu uitati sa radeti! Radeti tare, din tot sufletul, fara sa va pese daca oamenii din jurul vostru va privesc ciudat. Rasul e atat de frumos si te face sa te simti atat de bine incat zau ca nu mai ai nevoie de niciun medicament. La unul dintre job-urile pe care le-am avut trebuia sa fiu mai tot timpul sobra, in ultimele luni pe care le-am petrecut acolo uitasem cum e sa te bucuri de ceva iar in momentul in care am plecat mi-am spus ca n-o sa mai stau atat de mult timp serioasa niciodata. Aproape ca am reusit! Acum e muuuult mai bine!


Sursa

Sursa
    Cam atat pe ziua de azi. Desi initial ideea mea a fost cu totul alta, rezultatul final imi place foarte mult. Sper ca si voi sa fiti de acord cu mine si abia astept sa citesc comentariile voastre. Oricum, cred ca e cel mai lung ramble pe care l-am postat pana acum dar zau ca m-am simtit tare bine compunand aceasta postare.
    Acum va las, e tarziu si trebuie sa ma pregatesc sa merg la serviciu si sa mai rad putin. 
    Ne "vedem" in curand!

Kiss Kiss si (mai bine mai tarziu decat niciodata) o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like