InstaMania #108

marți, mai 16, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Veselie, energie, soare, zambete, primavaraaa! Sunt sigura ca si voi imi impartasiti starea, ca v-a fost la fel de dor de cateva zile in care sa nu te zgribulesti si sa iti mijesti ochii din cauza razelor prea puernice ale soarelui. Bine, acest fenomen are loc in aceasta saptamana pentru ca saptamana trecuta n-am avut parte de foarte multa caldura si mult prea putine raze de soare dar mi-am spus ca InstaMania trebuie inceputa in cel mai optimist mod asa ca n-am stat sa mai analizez prea mult partea introductiva.
    Dar, daca e InstaMania trebuie sa trec in revista si evenimentele de saptamana trecuta, care a fost o saptamana frumoasa, incarcata de surprize si voie buna chiar si la temperaturi care se apropiau de zero grade la primele ore ale diminetii.
    Ca o mica paranteza, ati observat ca majoritatea postarilor mele incep cu putina meteorologie? Mereu imi propun sa va introduc in lumea InstaManiei in alt mod dar, meteosensibila fiind, nu ma pot abtine. Sper ca nu va deranjeaza foarte tare.
    Acum va invit la episodul cu numarul 108 din aventura InstaMani-oasa.


    N-am crezut niciodata ca Pizza Ristorante de la Dr. Oetker poate sa fie atat de buna si de aspectuoasa si sincera sa fiu daca una dintre prietenele mele nu m-ar fi surprins cu acest produs nu m-as fi incumentat sa o incerc. Ei bine, doresc sa va spun ca e yummy si ca de acum inainte, cand imi va fi pofta de o "bomba calorica" n-o s-o trec cu vederea.

    Batiste ramane in continuare samponul meu uscat preferat iar sursa mea de aprovizionare e elefant.ro. Aici il gasesc mereu la un pret decent si de fiecare data incerc cate un sortiment nou. Izul lui Marrakech este proaspat, usor masculin dar nu a reusit sa-l detroneze pe Tropical.

    Surpriza de la Bioderma a venit sub forma lui Sebium Global Cover, un produs destinat tenului acneic care acopera si trateaza in acelasi timp. Eu l-am bagat deja in teste pentru ca eram foarte curioasa de puterea sa de acoperire si pot sa spun ca sunt impresionata. Promit ca o sa revin cu mai multe detalii in curand.

    Cand ploua, cauta un curcubeu!
    Eu l-am cautat si nu mi-a fost greu sa-l gasesc, sa-l imortalizez si sa vi-l prezint si voua.
    Tare mult imi plac cadrele de acest gen.

    Si daca tot saptamana trecuta a fost plina de surprize, trebuia sa v-o prezint si pe cea care le-a apartinut celor de la Cupio care mi-au trimis cateva jucaii pentru unghiute. 

    Si, cum un gand pozitiv dimineata iti poate schimba intreaga zi, va servesc o doza de optimism pe care sa o savurati alaturi de cafeaua aburinda.
Sursa

Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania!
Voi cum v-ati petrecut zilele in saptamana care s-a incheiat? Abia astept sa citesc peripetiile voastre!

Kiss Kiss si (chiar daca e marti) o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like