Review: Sensibio AR BB Cream

duminică, mai 14, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Nu-i asa ca va era dor de un review? 
    Mie mi-era tare pofta sa va povestesc cate ceva despre un produs care m-a cucerit de la prima utilizare si pe care zau daca mi-e usor sa-l las din mana. De fiecare data cand ridic capacul cufarului magic care ascunde toate comorile destinate machiajului (exagerez putin, e doar portfardul neincapator) si-l zaresc, uit de toate produsele similare care asteapta sa fie utilizate si-mi intend tentaculele spre el.
    Dar stati! Nu v-am spus despre cine este vorba!
    Astazi va voi povesti cate ceva despre Bioderma Sensibio AR, un produs de nota 10.

    L-am primit de ceva vreme si l-a folosit cu drag si spor spunandu-mi in fiecare zi ca-i voi dedica un articol care sa contina toate detaliile referitoare la proprietatile sale miraculoase.
    In ultima perioada am uitat de BB-creme si i-am fost fidela lui Colorstay pentru ca am simtit ca e produsul care-mi ofera toate beneficiile de care am nevoie cand vine vorba despre un fond de ten. Totusi, in momentul in care am zarit-o pe sugubeata de la Bioderma, n-am ezitat nicio clipa si am inceput-o spunandu-mi ca trebuie sa fiu deschisa la tot ceea ce inseamna nou si ca n-o sa-mi exprim dezamagirea in cazul in care n-o sa-mi ofere acoperirea cu care ma obisnuisem.
   Ambalajul sau alb, curat (specific produselor Bioderma) si in acelasi timp cu o nota de veselie datorita culorii folosite atrage atentia si iti trezeste interesul vis-à-vis de continutul sau. Eu n-am stat pe ganduri si am inceput sa-l testez rapid.
    Dupa ce am dozat o cantitate liliputana am observat ca avem de-a face cu un produs consistent, contrar asteptarilor mele. Stiu ca stiti ca sunt o fana a produselor consistente asa ca nu are rost sa va mai spun care a fost concluzia mea.

    Nuanta pe care am testat-o a fost cea mai deschisa si pot sa spun ca mi s-a parut putin cam inchisa pentru tenul meu “Casper-sian”. Totusi, am observat sa adapteaza perfect tenului meu si trebuie sa-i acord o atentie deoasebita doar in cazul in care din entuziasm, aplic o cantitate mai mare. Atunci am grija ca si gatul sa apara ca facand parte din acelasi peisaj si totul este ok.
Swatch:

   Avand tenul normal tentul meu se intelege de minune cu acest produs dar dupa mai multe ore observ cateva straluciri in zona T. Nu am incercat sa o setez cu pudra dar sunt convinsa ca daca nu as fi sarit peste acest pas nu as fi avut aceste probleme.
    SPF-ul 30 este un plus, si nu pot sa spun decat ca ma bucur de prezenta sa.
    Ingrediente:
AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE, OCTOCRYLENE, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, TITANIUM DIOXIDE, DIPROPYLENE GLYCOL, PEG-10 DIMETHICONE, SORBITOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, CYCLOHEXASILOXANE, CANOLA OIL, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, GLYCYRRHETINIC ACID, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) GERM EXTRACT, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT, ALLANTOIN, PROPYLENE GLYCOL, IRON OXIDES (CI 77492), DIMETHICONE/POLYGLYCERIN-3 CROSSPOLYMER, SILICA, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, HYDROGENATED LECITHIN, PROPYLENE CARBONATE, IRON OXIDES (CI 77499), PVP, SODIUM PHYTATE, SODIUM CITRATE, TOCOPHEROL, SODIUM CHLORIDE, PENTYLENE GLYCOL, IRON OXIDES (CI 77491), XANTHAN GUM, SODIUM HYDROXIDE, LECITHIN, CITRIC ACID, FRAGRANCE (PARFUM)
Poate fi achizitionat atat din farmacii, cat si online, iar cel mai bun pret pe care l-am gasit este la farmacia Bebe Tei.
    In concluzie, Bioderma Sensibio AR m-a cucerit de la prima aplicare (si nu doar pe mine, deoarece l-am recomandat si altor prietene si am insistat sa il testeze iar de fiecare data rezultatul a fost acelasi – Wow! Vreau si eu!) si nu am nimic de reprosat la adresa sa. Primeste un mare DA din partea mea si o sa-l folosesc pana la ultimul strop!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like