InstaMania #110

marți, iunie 06, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Wow! Cat de repede trec zilele libere! Parca ieri incepea saptamana in care abia asteptam ca ziua de joi iar acum, oftez spunandu-mi ca totul a trecut fulgerator de repede.
    Oricum, nu sunt trista pentru ca am avut parte de câteva zile de nota 10, am profitat de ele si m-am deconectat de marea majoritate a problemelor cotidiene. Voi ce-ati facut in mini-vacanta?
    In episodul de azi, cel cu numarul 110 (Whoop!, Whoop!) avem aventuri, natura, energie pozitiva si cateva decoperiri.


    Pentru ca voiam sa-mi demonstrez ca inca mai pot si ca inca nu am devenit o epava, am reinceput sesiunile de alergat. Reinceput e putin cam mult spus deoarece am iesit o singura data dar imi doresc ca in saptamanile urmatoare să revin la vechile obiceiuri. Am fost mandra de mine ca am reusit sa alerg de la prima "sedinta" 7km iar acest lucru ma face sa-mi doresc mai mult. Si o sa reusesc, pe cuvant de cercetas!

    Si cum caloriile pierdute trebuie recuperate, n-am asteptat prea mult momentul in care sa-mi fac de cap.

    Sibiu Street Food Festival a fost frumos, dar destul de periculos pentru siluetele noastre pentru ca oricat de satul ai fi fost, in clipa in care ajungeai in zona standurilor cu bunatati n-aveai cum sa pleci cu mana goala. De-a dreptul dureros pentru cei care doresc sa isi mentina silueta. Eu am uitat de calorii si am gustat cate ceva, ignorandu-mi telefonul care era pregatit sa surprinda detaliile deliciilor culinare. Am devorat tot, fara sa ma mai gandesc la fotografii. Oupsie!
    Ah, sa nu uit! Totul a venit la pachet cu muzica buna si cu multa energie.


    Sambata am ajuns si la una dintre zonele pe care doream sa le bifez de ceva vreme. Cheile Nerei intampinau turistii galagiosi cu bratele deschise iar Cascada Bigar a fost prima de pe lista obiectivelor de vizitat. Fusesem prevenita, citisem si postari si nu pot decat sa le dau dreptate celor care spun ca o poza bine facuta poate sa surprinda detalii mai frumoase decat realitatea.

   Apoi au urmat Cascada La Vaioaga - tare frumoasa, Ochiul Bei - dupa parerea mea un loc feeric si Cascada Beusnita care din pacate nu beneficia de un debit de apa prea satisfacator.
A fost frumos, am descoperit niste locuri pe care imi doream sa le cuceresc de cativa ani asa ca pot sa spun ca a meritat. Da, a fost foarte frumos!

    Inchei cu o doza de optimism putin mai diferita fata de cele pe care vi le-am prezentat pana acum dar pe care sper sa aveti rabdare sa o vizionati pana la capat. Mi-era pofta de putina motivatie iar Will Smith mi-a oferit fix doza de care aveam nevoie. Sper sa va placa si sa va ajute si pe voi sa incepeti saptamana in forta.


     Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania.
    Ca de obicei, daca doriti sa va delectati cu mai multe imagini, va astept si pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

    Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like