InstaMania #111

luni, iunie 12, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Miezul lunii Ciresar se apropie cu pasi rapizi si nimic nu ma poate face sa a bucur mai mult deoarece stiu ca ziua de salariu bate la usa (yay!), ziua mea de nastere e la doi pasi (si daca 3 e numarul meu, cifra cu numarul 33 va fi si mai si) iar vara incepe sa isi faca simtita prezenta din orice unghi ai privi-o. E bine si-o sa fie din ce in ce mai bine!
    Saptamana care s-a incheiat a fost plina de tentatii in fata carora am cam cedat si o parte din ele au fost surprinse si postate si pe canalele de socializare. Restul, au ramas doar in amintirea mea deoarece au fost devorate fara mila si mustrari de constiinta.
    Acestea fiind spuse, va invit la un nou episod din InstaMania!

    Daca mi-ar fi spus cineva vreodata ca o sa fiu cucerita de un cozonac, i-as fi ras in nas cu o pofta si cu zgomot de nedescris. Totusi, dupa ce am gustat sortimentul cu crema de lapte, frisca si cipsuri de ciocolata de la Boromir am ramas muta (si e destul de greu sa obtii acest rezultat de la mine). Un gust, o aroma, o delicatesa de nedescris!

    Ultimul outfit pe care vi l-am prezentat pe blog este unul dintre preferatele mele de pana acum (click aici in cazul in care l-ati ratat) asa ca mi-am permis sa includ si in postarea de azi o mica "mostra", una dintre fotografiile mele favorite.

    Ce dieta? Ce silueta? Cand pizza e introdusa in ecuatie, uiti de tot!

    Dozele de relaxare sunt in permanenta o delectare! Chiar daca inghetata de la La Strada m-a cam dezamagit, Casa de Chihlimbar are un subiect interesant si sper sa reusesc sa-i aloc cat mai mult timp.

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania! Sper ca v-a placut episodul de az si ca de obicei, va astept si pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like