OOTD: Happy endings

joi, iunie 08, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Sper ca v-a fost cel putin la fel de dor ca si mie de o tinuta pe care sa v-o prezint pe blog.
    Povestea personajului care se afla in centrul atentiei in aceasta postare este destul de amuzanta pentru ca rochia pe care mi-o doream era cu totul alta. Dupa ce am vizitat site-ul Vipme.com care are o multime de articole vestimentare destinate tuturor gusturilor si pretentiilor atentia mi-a fost atrasa de o rochie rosie, tip camasa al carei croi in partea inferioara era in clos. Am fost de-a dreptul vrajita de modelul respectiv si mi-am spus ca trebuie sa ii ofer un adapost in sifonierul meu. Totusi, in momentul in care am receptionat coletul (care a ajuns rapid prin DHL) am observat ca volumul sau era destul de saracacios si-am inceput sa-mi pun diverse intrebari. Am masacrat ambalajul iar in momentul in care am observat continutul am inceput sa simt cum tensiunea mea ajunge la cote infricosatoare. Rochia mea rosie nu se afla in interiorul sau, iar locul acesteia a fost luat de aceasta rochie din matase, neagra, simpla cu un model deosebit.
       Trebuie sa recunosc ca la inceput nici n-am vrut sa o probez pentru ca eram de-a dreptul furioasa dar dupa un timp am reusit sa o privesc cu alti ochi si am observat ca e chiar simpatica. Am probat-o, m-am oglindit putin si am ajuns la concluzia ca am avut parte de o incurcatura fericita. Acum, daca stau bine sa ma gandesc, nici nu stiu de cate ori as fi purtat rochia rosie dar pe aceasta o voi purta pana voi ajunge sa depasesc pragul saturatiei.









    Detaliile imprimeului sunt impecabile, modelul cuminte si usor provocator datorita materialului putin transparent ma face sa ma simt inocenta, puternica, atragatoare. Un cumul de senzatii, zau asa!


    Si pentru ca tacamul sa fie complet, sau poate pentru ca mi-era pofta de rosu, am optat pentru o incaltaminte care sa ma faca sa ma simt implinita. Da, recunosc, initial ma gandisem la o pereche de balerini dar "daca-i bal, bal sa fie!".
     M-am simtit foarte bine purtand aceasta combinatie si cred ca o sa mai apelez la ea in zilele mai racoroase de vara.
      
    Nu stiu daca voi ati mai patit asa ceva si nu stiu cum as fi reactionat daca produsul care mi-a substituit rochia cea rosie ar fi fost unul care sa nu mi se potriveasca dar, ma bucur ca am avut parte de o incurcatura cu final fericit.

Kiss Kiss Dee
   
P.S.: In cazul in care doriti sa va rasfatati la cumparaturi in magazinul online Vipme.com, folosind codul Haicu585 veti beneficia de un discount suplimentar de 5% la comenzile care depasesc valoarea de 50$.

You Might Also Like