Ce produse am mai terminat

marți, iulie 11, 2017 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Dupa lupte seculare (cu mine, evident) am reusit sa ma mobilizez si sa postez unul dintre articolele noastre (atat ale mele cat si ale voastre) preferate, articolul dedicat produselor pe care le-am terminat.
    In ultima perioada mi-am propus sa fiu cat mai harnica si sa folosc cat mai multe produse care se aflau in micul meu depozit deoarece nu mai vreau sa risipesc nimic si ma doare sufletul cand vad ca trebuie sa ma despart de un produs care a expirat. In concluzie, mai putine achizitii si mai mult consum. 
    Si chiar daca la inceput mi-a fost destul de greu sa rezit in fata tentatiilor, acum pot sa spun ca ma declar multumita, singurele produse irezistibile fiind... stiu ca stiti... gelurile de dus. Mi-e cam greu sa ma abtin, uneori nu-mi pot controla gherutele dar pot sa spun ca sunt mandra mine. Fata de anii trecuti, cand in dulapiorul meu se gaseau in permanenta aproximativ 30 de geluri de dus, acum stau cumintica cu ele rasfirate prin baie iar numarul lor a cazut considerabil. E de bine, yay!
   Dar, sa revenim la subiectul postarii de azi. Produse de care m-am despartit in ultima perioada.
    
   Una dintre descoperirile acestui an a fost gama Dove cu aroma de pere care miroase pur si simplu delicios. Gelul de dus cu o cantitate de 750ml a fost consumat si apreciat cu sete iar eu ma declar indragostita de el. Nu, n-o sa asa cum o faceam in trecut, cand descopeream un produs si il foloseam pana la saturatie ci o sa-l recumpar abia dupa ce voi fi terminat macar alte doua sortimente. Da, asa se face!
    Samponul cu ulei de cocos de la Palmer's a fost aliatul meu in perioadele in care foloseam nuantator pentru par deoarece e  un sampon bland care nu agresa absolut deloc culoarea parului meu. Nu facea minuni in privinta sebumului iar acum ca nu-mi mai colorez parul nu mai am nevoie nici de dansul in viata mea.
    Lotiunea de corp Victoria's Secret Sparkling Citrus mi-a placut dar nu pot sa spun ca a fost chiar Wow! Aroma sa mi-a placut dar nu atat de mult incat sa ma faca sa tanjesc dupa un nou recipient. Daca ar fi sa aleg, cu siguranta m-as indrepta spre Enchanted Apple, despre care v-am vorbit aici.
     Despre gelul spumant Bioderma Sensibio v-am vorbit in acest articol si trebuie sa recunosc ca am oftat cu sufletul greu in momentul in care am folosit ultimul strop din recipient. Mi-a placut la nebunie, e pe lista si o sa-l recumpar. Parol!

   Apa micelara cu flori de orhidee de la Farmec a fost o surpriza deosebit de placuta pentru ca e un produs bland si eficient si am fost foarte suparata pe mine datorita faptului ca nu i-am dedicat niciun review. Dar, nu e timpul pierdut! O sa o recumpar, o sa ma mobilizez si o sa v-o prezint intr-un articol special! Parol, din nou!
    Despre produsele Bruno Banani auzisem multe lucruri bune dar apucasem sa le testez. Asta pana lunile trecute cand o prietena m-a cadorisit cu un gel de dus si o lotiune de corp (multumesc, Cristina!). Pot sa va spun ca gelul de dus a fost "mancat pe paine" dar cu lotiunea de corp sunt mai zgarcita si o folosesc in doze mai moderate. Ambele au o aroma deosebit de placuta, care persista ore-n sir. Sunt dementiale, zau asa!
   Crema de corp Tesori d'Oriente Hammam a beneficiat de un review in cadrul acestui articol si de atunci parerea mea nu s-a schimbat absolut deloc. e un produs bun, consistent, hidratant si cu o aroma placuta si puternica. Da, in continuare beneficiaza de un mare DA din partea mea.
    
    Batiste nu are nevoie de introduceri suplimentare, de laude in exces. El imi doveste la fiecare utilizare, la fiecare flacon folosit ca e cel mai bun si ca nu am nevoie de alt produs similar. O sa-l recumpar la nesfarsit pentru ca nu-mi pot imagina viata fara el.

     Aromele mele prferate de la Yves Rocher au fost folosite pana la ultimul strop.
    Naturelle Osmanthus mi s-a parut perfecta pentru zile mai calduroase sau zile care sa-mi aminteasca de vara iar Comme une Evidence (care a beneficiat de o coliziune apropae fatala cu solul) a fost aroma eleganta care m-a insotit multa vreme fie calda, fie rece.
   
  Despre Sexy Pulp de la Yves Rocher v-am vorbit de multe ori, ocupa locul doi in sufletul meu si dupa ce ma obisnuiesc cu modul de aplicare si cu consistenta sa, imi devine cel mai bun prieten.
    Maybelline Lash Sensational este dragostea vietii mele si adesea ma bantuie gandul ca se va scoate din fabricatie iar eu nu am un stoc de vreo 500 de flacoane in depozit. Da, atat de mult imi place. Face minuni cu genele mele drepte si liliputane (aproape inexistente), rezista excelent si chiar daca se demachiaza mai greu nici nu ma gandesc sa renunt vreodata la el.
    
    Hiuh, am terminat!
    Chiar daca la inceput sarcina mi se parea aproape imposibila, in momentul in care mi-am intrat in ritm mi s-a parut ca spatiul nu-mi ajunge pentru a va povesti cate ceva despre fiecare prods in parte. Si chiar daca mi se parea ca am o multime de produse pe ordinea de zi, acum, mi se pare ca nu am prea multe cu care sa ma laud, dat fiind faptul ca n-am mai postat un articol de acest gen de... secole.

    Acum sunt foarte curioasa daca avem produse dupa care sa oftam la unison sau daca aveti vreo recomandare pentru mine.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like