InstaMania #113

marți, iulie 04, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

   Muzica in surdina, o lumanare parfumata si bucuria pe care ti-o aduce racoarea diminetilor de vara => momentul perfect pentru a compune o postare InstaMania. Episodul de azi este scris in cel mai relaxant mod posibil, fara graba pentru ca uneori e mai bine sa renunti la lupta cu timpul care oricum trece nemilos, sa respiri si sa te lasi dusa de val. Astazi, totul e lent, cu un usor iz de leneveala (sper sa reusesc sa ajung si la final, in acelasi stil).

    Nu puteam sa incep decat cu unul dintre cele mai frumoase apusuri pe care am reusit sa le surprind in acest an. Acum, daca stau bine sa ma gandesc, n-am avut foarte mult timp la dispozitie pentru a ma dedica si acestei activitati dar cu imaginea de mai jos simt ca am reusit sa recuperez cateva pucte. Panorama de la Cabana Suru e feerica in lumina rozalie care scalda intregul peisaj.

    O doza de relaxare dupa un traseu de cateva ore bune este intotdeauna o binecuvantare. Nu te mai gandesti la outfit-uri, la noroiul pe care-l porti pe bocanci (si nu numai) iar in momentul in care-ti intinzi hamacul singurul ta dilema e daca poti sa nu adormi si sa te bucuri de tot ceea ce te inconjoara sau daca merita sa renunti la o ora din perioada pe care o petreci in mijlocul naturii si sa tragi un pui de somn fara nicio grija. Eu am les ambele variante.

    Am descoperit cea mai buna delicioasa combinatie care contine si...avocado. Da, nici mie nu-mi vine sa cred dar, in momentul in care una dintre colegele mele de serviciu a insistat sa gust din preparatul sau care arata extrem de apetisant si am refuzat-o, mi-am spus ca totusi, merita sa-i ofer o sansa. Ei bine, ma bucur ca am facut-o! 
     Paine prajita, ulei de cocos, avocado, zeama de lamaie si seminte de chilli - combinatia castigatoare. Pe cat de mult dispretuiam toate sortimentele pe care le incercasem pana atunci, pe-atat de mult imi place ceea ce am gustat acum. Yummy! Trebuie sa incercati si voi!

   Sighisoara, mereu o placere!
 

    Am gustat pentru prima data si ciorba de fasole cu ciolan afumat servita in paine si pot sa va spun ca a fost dragoste de la prima papila gustativa. Multe premiere dom'ne! Multe!

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania!
   Sper ca v-a placut si episodul de azi si, bineinteles, daca doriti sa va delectati cu mai multe fotografiiva astept si pe Instagram. Eu sunt bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like