Despre dragoste si parfumuri cu Lei by Bottega Verde

duminică, octombrie 01, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    M-am tot gandit la modul in care sa va povestesc despre parfumul pe care l-a descoperit in luna care tocmai s-a incheiat si de fiecare data cand compuneam articolul simteam ca nu e suficient, ca as putea sa ii dedic un elogiu pentru ca i-am aflat misterele treptat si i-am simtit lipsa in zilele in care nu l-am purtat.
    Si dupa cateva idei de articole care nu ajuns sa fie asternute "pe hartie" in minte mi-a incoltit ideea de a face o paralela intre dragoste si aroma sa ametitoare.
     Exista parfumuri care te fac sa te smti puternica, ca nimic nu poate sa te doboare, parfumuri proaspete care iti induc acea stare de bine si te fac sa te simti fresh in fiecare dimineata incat mai ca-ti vine sa renunti si la puterea binecuvantata a cofeinei, arome care te fac sa simti cum romantismul iti emana prin toti porii si izuri care te duc cu gandul la cea mai pura forma de dragoste.
    Aromele dulcegi ale unei dimineti racoroase petrecute in compania persoanei iubite, zgribulindu-te si bucurandu-te de prezenta sa. Fine, suave dar in aceleasi timp atat de puternice incat te ametesc. Il pulverizezi si simti cum notele sale imbietoare te invaluie, te incalzesc si-ti ofera sentimentul acela de caldura combinata cu pasiune. Dupa o vreme, o parte din puterea sa este estompata lasand loc izurilor dulcegi care te insotesc pe parcursul intregii zile si chiar daca temperaturile de afara sunt scazute, abia daca mai observi ceva in jurul tau pentru ca parfumul e ca dragostea: te face sa vibrezi, il simti, il porti, face parte din tine.
     Acesta e amalgamul de sentimente pe care mi le-a transmis apa de parfum Lei by Bottega Verde inca de la inceputul sezonului (mai) rece. 

    Dupa cum v-am mai spus, eu imi impart parfumurile pe mai multe categorii: de vara si de iarna si bineinteles, de starea pe care mi-o transmit.
    Datorita faptului ca aroma sa este dulceaga, dar "don't worry there's no sugar" (conform celebrei reclame), l-am inclus rapid in categoria parfumurilor dedicate sezonului in care hainele groase si pufoase sunt la putere iar acum, e cel inspre care imi indrept atentia aproape zilnic. De ce doar aproape zilnic? Pentru ca nu vreau sa abuzez de el si sa ajung sa ma satur. Vreau sa-i simt lipsa, sa tanjesc dupa prezenta sa si sa ma bucur de fiecare data cand revine in compania mea - la fel ca in dragoste, nu-i asa?
     Lei by Bottega Verde mi-a acordat putin corzile si a ajuns la latura mea sensibila oferindu-mi o simfonie de trairi, asa ca daca doriti sa experimentati senzatiile pe care vi le poate oferi un parfum marca Bottega Verde, sunt de parere ca merita atentia voastra.
      Pe voi ce arome va fac sa vibrati?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like