InstaMania #122

luni, noiembrie 20, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


     Tiptil, cu pasi marunti astfel incat nici sa nu-i simti, luna noiembrie incepe sa isi ia ramas bun iar sarbatorile incep sa isi faca simtita prezenta din ce in ce mai intens. Targul de Craciun din Sibiu si-a deschis portile, cu aromele sale de migdale prajite, vin fiert si condimente specifice iar eu zambesc pe sub mustati etuziasmandu-ma cu gandul la zilele incarcate de bucurii care stau sa vina. Stiu ca mai am de asteptat dar sunt convinsa ca vor trece la fel de repede pe cat a trecut si anul acesta. Inca puuutin si vor fi aici!
    Pana atunci, avem de luptat cu tentatii care atenteaza la portofelele noastre (de Black Friday am scapat) si cu timpul care nu vrea sa stea nicicum locului.Voi cum reusiti sa va organizati? Eu imi pregatesc tot felul de liste mentale pe care uneori reusesc sa le finalizez dar trebuie sa recunosc ca sunt si unele pe care le abandonez sau mai bine zis le refac/reprogramez.
    Si daca tot vorbeam despre arome specifice trebuie sa recunosc ca n-am rezistat in fata celor de la Air Wick si chiar daca imi propusesem sa incep sa le folosesc din luna decembrie le-am inceput dupa cateva zile dupa ce le-am achizitionat. Acum, la acasa miroase a iarna si a Craciun si-mi place tare mult!

    Campania organizata de Ayurmed a inceput fix in momentul in care aveam nevoie de un supliment alimentar care sa-mi activeze functia de memorie de elefant iar acum il testez ca la carte. Sa vedem, sa vedem...

    Bioderma stie ca in sezonul rece avem nevoie de o doza suplimentara de hidratare asa ca produsele din gama Hydrabio au fost puse la loc de cinste pe etajera din baie. Promit sa revin cu detalii suplimentare in curand.

 Una dintre colegele mele de serviciu s-a saturat sa ma auda cum  tot chitai ca-mi plac surprizele m-a surprins intr-o zi cu o atentie care m-a facut sa rad in hohote spunandu-mi ca surprizele trebuie sa vina in momentele in care nu te-astepti pentru a avea efectul scontat. Fix asa a fost si mi-a inseninat ziua!

    Nu poti sa fii decat motivat(a) in momentul in care auzi ca prietenii tai alearga. Ieri, dupa ce am servit o portie de lenevealo-relaxaro-somnoreala, mi-am luat inima-n dinti si am taiat-o la fuga. Mi-am spus ca trebuie sa profit de lumina si sa fac putina miscare (nu ca nu m-as fi apucat din nou de programele lui Jillian Michaels...).

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania.
    Sper ca v-a placut si mi-as dori sa stiu care este parerea vostra despre surprize. Va plac sau nu? Bucuria lucrurilor simple sau ceva mai valoros?
    Sunt foarte curioasa!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like