InstaMania #125

luni, ianuarie 08, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Un nou an, un nou inceput si noi episoade din InstaMania. Am cam tras chiulul de la postarile de acest gen dar cred ca imi veti motiva absentele avand in vedere faptul ca ne-am bucurat de cateva zile libere in care am incercat sa pastram distanta fata de toata tehnologia care ne inconjoara si tinde sa ne capteze toata atentia. Eu, cel putin, pot sa spun ca sunt mandra de tot ce am realizat in prima saptamana a acestui an, deoarece am avut zile in care am refuzat sa apas pe iconita aceea care seamana cu un evantai si am preferat sa imi petrec timpul liber in compania lumanarilor parfumate, a unor carti captivante si bineinteles, alaturi de oameni dragi cu care am purtat discutii "care mai de care" fara sa fiu intrerupta de sunetele enervante (pentru mine) ale notificarilor. 
    Episodul de azi este o scurta retrospectiva a ultimelor zile din anul 2017 si a primelor zile din 2018. Observ cu mandrie ca am avut parte de activitati diversificate, miscarea a fost la ea acasa iar pozele cu mancare au cam lispit din peisaj. Oricum, din aceasta saptamana mi-am propus sa incep sa mananc si sanatos si o sa va fac si voua pofta cu meniul meu, vreti?

    M-am sucit, m-am invartit si pana la urma la roscat am revenit. Chiar daca imi propusesem sa ma indrept spre un par balai, perioada sarbatorilor m-a invaluit intr-un aer plin de pofte roscative. N-am stat prea mult pe ganduri si m-am indreptat spre Locolor Trendycolors - R6, nuanta la care mi-a ramas gandul de cativa ani incoace.

    Eu credeam ca am uitat dar patinele mi-au demonstrat ca sunt facute pentru mine. Mi-a fost teama sa le incalt dar, in momentul in care am facut primul pas pe gheata mi-am dat seama ca teama mea a fost nejustificata. E ataaat de frumos sa patinezi! Mai vreau!

    Cosmetic Plant are in plan ca in fiecare an sa ma surprinda cu cele mai simpatice agende si cu cadouri minunate. A reusit si acest an, n-am ce sa comentez ci doar sa admir. Acum trebuie doar sa-mi iau inima-n dinti si sa incep sa umplu paginile agendei cu toate ideile din lume.

    Si inevitabilul s-a produs! Cu chiu cu vai, cu foarte putina rabdare (din partea mea) si cu portii mari de... dracalai, am reusit sa invat sa imi pastrez echilibrul pe snowboard, ba chiar sa cobor frumos pe partie fara niciun ajutor. Dupa ce am urcat prima data pe aceasta scandura care aluneca atat de usor incat te face sa simti ca esti un fulg si-am concluzionat ca sunt mult prea in etate pentru acest sport, am decis sa imi mai dau cate o mica sansa la insistentele instructorului meu cu nervi de fier si incet, cu alunecari timide am reusit.
    Sunt mandra de mine (nu si de reactiile mele in momentul in care nu-mi iese ceva), stiu ca mai am multe de invatat dar stiu ca sunt pe drumul cel bun, plus ca mi-am facut si prieteni noi la telescaunul din Paltinis, de la partia Oncesti care de cate ori ma vedeau isi puneau mainile in cap. Eu le faceam timid cu mana iar ei ma ajutau, ca n-aveau ce sa-mi faca. Yay!
    #sila33sepoate!

    Si daca am inceput anul in forta, am abordat-o din nou si pe Jillian Michaels, cu shred with weights de aceasta data. Mi-am propus sa alternez exercitiile pentru a nu ma plictisi de ele si sper sa duc misiunea la bun sfarsit.

    Cum sa nu iubesti peisajele de iarna?

    Prima tura de alergare din acest an m-a lasat cu cateva dureri musculare dar si cu multa mandrie. Mi-as dori sa respect ritualul si sa reusesc sa alerg macar o data pe saptamana. Ce bine ar fi!

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania! Sper ca v-a placut episodul de azi si ca nu v-am plictisit dar mi-a fost tare dor de aceste postari si mi-a facut placere sa mai povestesc cu voi.
    Daca va plac, ne vedem cu mai multe fotografii pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like