Neuro Power - pentru un sistem nervos puternic si sanatos

sâmbătă, ianuarie 20, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

     La sfarsitul anului trecut am acceptat invitatia la o cura de vitaminizare lansata de Ayurmed. In anul 2017, dupa o raceala crunta care m-a luat prin surprindere atat pe mine cat si pe toti cunoscutii mei care nu m-au vazut intr-o stare de legumo-saltea niciodata, am redescoperit puterea miraculoasa a vitaminelor si mi-am propus sa incerc tot ce se poate incerca. Am inceput cu Vitamina C care m-a surprins in cel mai placut mod si pe care o concum cu periodicitate, am continuat cu Magneziu si apoi au urmat diverse mix-uri menite sa-mi intareasca sistemul imunitar (si nu numai).
    In momentul in care Neuro Power a ajuns in posesia mea, agitatia pe care fiecare sfarsit de an o aduce cu ea era in toi asa ca am rasflu usurata gandindu-ma ca o sa am un aliat puternic.

     Suplimentul alimentar Neuro Power contine un amestec de plante ayurvedice bogate in substante active care contribuie la buna functionare a sistemului nervos prin mentinerea integritatii neuronilor si a ritmului normal de transmitere a informatiilor. Sunt sustinute functiile cerebrale integrative (memoria, perceptia, concentrarea, sistematizarea si retinerea informatiilor) si coordonarea fizico–mentala. Prin sustinerea fluxului sanguin normal la nivel cerebral este asigurat aportul de substante nutritive care contribuie la sanatatea si funcționarea normala a creierului. Componentele antioxidante din plante sustin organismul in protejarea celulelor neuronale impotriva stresului oxidativ, a proceselor degenerative si imbatranirii premature.
    Mi-am spus ca o sa-l consum conform recomandarii de pe prospect (2 capsule de 3 ori pe zi) dar am reusit sa respect regula doar cateva zile dupa care am ajuns la performanta de a consuma 2 capsule o singura data pe zi. 
    Pentru mine aceasta cantitate este necesara si suficienta, mi se pare ca sunt mai agera, capacitatea mea de concetrare s-a mai imbunatatit, as vrea sa spun ca si capacitatea de memorare e mai buna dar avand in vedere faptul ca adesea fac mai multe lucruri in acelasi timp (voi sa n-o faceti daca puteti) nu pot sa ma axez si pe memorarea unor lucruri noi intr-un tmp record, asa ca pot sa spun ca majoritatea zonelor cu care imi propusesem sa lucrez, au fost acoperite.
     Imi plac, inca le consum si nu exclud posibilitatea de a le achizitiona intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat (nu de alta dar gama de produse este atat de variata incat imi doresc mereu sa incerc ceva nou).
    Daca v-am tentat, doresc sa mai spun doar ca pretul lor este deosebit de prietenos si ca pot fi achizionate de aici.

    Voi ce suplimente alimentare consumati? Care sunt cele care reusesc sa va ajute?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like