Vinerea imbulinata #103

vineri, martie 09, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Am observat ca, in ultima perioada blogosfera a inflorit in incercarea de a aduce primavara pe plai mioritic. Am vazut atat de multe manichiuri frumoase incat n-am rezistat, m-am lasat inspirata de culori si pasteluri si am conceput o imbulinata cu iz de primavara.
     Mi-era dor sa por un nude finut si inocent asa ca Orly-Angel Face a fost prima pe lista mea. Avand in vedere faptul ca este o oja destinata manichiurilor french, iar eu nu sunt o fana a lor, m-am gandit sa gasesc o cale de mijloc astfel incat sa impac si capra si varza si lupul. 

     Dupa ce am aplicat baza, am ales un turcoaz (Flormar - 429), un portocaliu (Miyo -32) si un aramiu (Wjcon - 04 Chicago Simphony) sursele bulinutelor mele. Initial ma gandisem sa le aplic doar pe varful unghiei dar n-am putut sa rezist in fata exploziei de buline asa ca am mai continuat cu un rand apoi am exclamat: Asta da french reinventat!




    Tu porti manichiuri cuminti dar care totusi ies din anonimat? Ce parere ai despre propunerea de azi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like