Review: Creion Ochi 24H Khol Kajal by Melkior

duminică, aprilie 29, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Nu puteam sa las luna sa se incheie inainte de a-ti povesti cate ceva despre cea mai recenta descoperire pe care am facut-o.
    Credeam ca le stiu pe toate. Credeam ca le-am vazut si testat pe toate. Dar, m-am inselat. Creionul de ochi 24H Khol Kajal de la Melkior mi-a demonstrat ca inca mai exista produse WOW!
    De fiecare data cand achizitionez un creion pentru conturul ochilor ma entuziasmez peste masura si sper ca la sfarsitul zilei sa il gasesc acolo unde l-am plasat cu atentie in zori de zi. Ei bine, adesea intensitatea nuantelor se diminueaza, uneori se mai intinde si rar chiar foarte rar se mai intampla sa gasesc si produse care sa ma satisfaca asa, cat de cat.
    In momentul in care l-am vazut pe inculpatul de astazi m-am intrebat in ce categorie sa-l incadrez. Din denumirea sa mi-am dat seama ca voi avea de-a face cu o mina moale, usor de manevrat si mi-am spus ca s-ar putea sa am surprize neplacute dar am riscat si l-am aplicat.

    Bine am facut! Se aplica usor si nu iti creeaza nici problema. Poti sa realizezi un machiaj simplu sau un cat eye mai elaborat pentru ca dansul n-o sa te dezamageasca.
    Un alt aspect important este intensitatea culorii. Mie mi-a placut la nebunie si deja ma uit cu sete si la restul nuantelor care au fost lansate.


    Ultimul si cel mai important aspect este... rezistenta sa. M-a uimit si m-a cucerit din prima. N-am avut mila si dupa prima aplicare am mers la serviciu apoi la... zumba. Zumba e sinonim cu transpirat din plin, nu-i asa? Ei bine, sugubetul inculpat s-a incapatanat si a ramas nemiscat pana cand am ajuns la etapa demachierii. Atunci am stiut ca o sa fim de nedespartit indiferent de conditiile de care vom avea parte.
   Da, imi place! Da, e excelent si in cazul in care te tenteaza si pe tine il poti achizitiona de 

Tu cu ce nuante te rasfeti in aceasta perioada?

Kiss Kiss Dee
  

You Might Also Like