Ce produse am mai terminat...

duminică, mai 20, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

     Le-am tot adunat pana in momentul in care n-am mai reusit sa le gasesc niciun loc prin casa. Si dat fiind numarul lor in crestere continua mi-am spus ca e cazul sa le imortalizez si sa le var rapid intr-o postare cu concluzii de final. Nu de alta, dar simteam ca daca mai astept mult o sa se adune si altele si-apoi o sa reusesc sa te plictisesc cu o postare kilometrica. Presupun ca si cea de azi va fi destul de consistenta dar nu deranjanta. Asa sper eu.
    Nu mai pierd vremea cu introduceri si trec direct la subiectul de azi, postarea dedicata produselor pe care le-am terminat in ultima perioada.

    Nu puteam sa incep decat cu produsele dedicate podoabei capilare deoarece acestea ocupa un loc insemnat in postarea noastra. 
     Nu stiu cum am reusit sa termin fix trei sampoane si chiar inca unul se pregateste de finalul apoteotic dar, vad ca nu a fost imposibil.
    Nivea hairmilk, a fost samponul care mi-a curatat parul roscat atat de bland incat am reusit sa-i pastrez culoarea o perioada indelungata. Nu a facut minuni in privinta sebumului meu dar nici nu ma asteptam la asta. A fost ok si si-a indeplinit scopul.
    Samponul purificator ANIAN este o veche cunostinta de-a mea si ne intelegem foarte bine. Imi tine sebumul sub control si pentru 2 zile reusesc sa-mi pastrez scalpul neatins de samponul uscat. e bine, nu comentez.

    Syoss la puterea a doua. Balsamul pentru par a fost pur si simplu interminabil. Cred ca si dimensiunea parului meu a contribuit la asta dar zau ca am crezut ca nu mai scap de dansul. A fost ok, obisnuit, nu a facut nimic mai special decat alte balsamuri din neamul sau.
    Cu samponul Syoss antimatreata pentru pa gras am o relatie de lunga durata si nu cred ca voi renunta la el prea curand. Mi se pare cel mai bun sampon pe care il poti gasi pe raftul oricarui magazin care e in stare sa-mi stapaneasca sebumul.

    Cred ca subiectul Batiste a fost atat de dezbatut pe blogul meu incat nicio descriere suplimentara n-ar putea sa infrumuseteze dragostea pe care i-o port. Cred ca se poate observa care este preferatul meu, nu-i asa?

    Gelurile de dus Cosmia au fost cea mai recenta descoperire pe care am facut-o. Au o aroma placuta, fac o spuma consistenta, nu usuca pielea, au un pret mai mult decat prietenos dar eu raman tot la dragostea mea pentru consistenta produselor Dove si Yves Rocher. Si sarac si cu pretentii, stiu!
     Nivea creme smooth, a fost un gel de dus simpatic, nu la fel de cremos ca si prefertatele mele dar care si-a facut treaba atat ca si gel de dus cat si ca spumant de baie. Stiu ca stii ca-mi place sa testez puterea spumei.
    Balea Hawaiian Dream mi-a alinat dorul de vacanta si de vara in toate perioadele in care simteam ca n-o sa mai scapam de sezonul rece. Mi-a placut la nebunie, sunt o fana infocata a spumelor pentru dus si da, n-am ce-i reprosa.
    Aroma lui B.U. in action m-a relaxat de fiecare data cand l-am ultilizat si trebuie sa recunosc ca l-as putea plasa pe locul patru in topul preferintelor mele. Cred ca va trebuie sa mai achizitionez unul pentru a putea sa afirm cu tarie acest lucru.

    Pe Lash Sensational de la Maybelline as putea sa "il bag in aceeasi galeata" cu Batiste. O sa-l cumpar la nesfarsit pentru ca-mi place la nebunie. Inca nu am intalnit un produs care sa faca ceva din genele mele liliputane si nu sunt dispusa sa fac si alte experimente.

    In categoria am oftat si-am tot oftat pot sa le incadrez cu succes pe inculpatele de mai sus.
    Atoderm de la Bioderma a fost folosit in cantitati industriale in perioadele in care pielea mea incepea sa semene cu cea a unei soparle si de fiecare data a facut minuni. Are o consistenta perfecta pentru preferintele mele, sistemul de dozare este perfect iar efectul de milioane. Pacat, pacat ca s-a terminat!
    Secret Escape de la Victoria's Secret a fost doza de arome ametitoare care ma insotea dupa fiecare dus. De fiecare data cand o foloseam mi se parea ca pilea mea lasa dupa ea o dura de parfum pe care niciun alt produs nu o poate egala. Mi-a placut si acum vanez oferte pentru a o inlocui.
    Au fost multe, au fost iubite si acum astept sa mai termin cateva produse din micul meu depozit pentru a putea pleca la cumparaturi fara mustrari de constiinta. Tu de ce produse te-ai bucurat in ultima perioada? Dupa care ai oftat cand s-au terminat?

Kiss Kiss si o duminica de vis!

You Might Also Like