InstaMania #133

luni, mai 14, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Ne apropiem cu pasi rapizi de jumatatea lui mai iar eu zau ca imi doresc ca timpul sa treaca din ce in ce mai incet. Temperaturile astea blande, florile cu izuri minunate, verdeata care ne inconjoara ma fac sa uit de toate problemele si sa ma bucur de tot ce ma inconjoara.
    Ca veni vorba de probleme, de saptamana trecuta am decis ca am una singura, restul fiind situatii care se rezolva pana la urma. Vrei sa stii care este problema mea? Da, o sa razi de mine dar... singura mea problema este ca nu stiu si nu am aflat cand incepe Insula iubirii. Ha, ha, ha! Poti sa te amuzi linistita dar declar sus si tare ca aceasta e placerea mea vinovata. Ma amuza atat de tare aceasta emisiune si problemele pe care si le creeaza concurentii incat nu pot sa nu o astept cu sufletul la gura. 
    Si dupa ce am hotarat ca ma o singura problema, am inceput sa vad viata cu alti ochi si i-am stresat pe toti din jurul meu cu nelinistea mea intelectuala. Acum, sa vedem ce-o sa se intample dupa ce o sa elucidez misterul. Nu ne grabim, o sa vedem.
    Revenind la episodul de astazi, ultimele saptamani au fost pline de situatii felurite si solutii diferite dar, de cateva zile am revenit si nu mai am de gand sa lipsesc prea curand. Asadar si prin urmare te invit la InstaMani-zare!

    Acesta este machiajul pe care il abordez atunci cand decid sa apelez si la eyeliner si sa arat a om. In ultima perioada am cam renuntat la el din motive de time-management dar si cand il folosesc, ma bucur din plin de efectul sau. Imi doresc sa il folosesc mai des si din acest motiv am adaugat pe wishlist si vanez si o oferta satisfacatoare la Master Precise pentru ca am inteles ca functioneaza sigur.

    Atunci cand ciresele apar in peisaj zau ca uit de tot si de toate. Imi plac la nebunie si presimt ca voi dezvolta o mini dependenta fata de ele in acest an.

    Relaxare, relaxare fara nicio suparare! Singura problema a fost ca aciunea acestei carti nu m-a prea prins sau, n-am avut eu starea potrivita pentru a lectura Fata care citea in metrou.

    Tare dor mi-a mai fost de o plimbare prin muzeul Astra asa ca n-am mai asteptat nicio zi sau noapte speciala ci l-am asaltat fara mila. E la fel de frumos si primitor ca-ntotdeauna.

    Viata la tare poate fi enervanta sau relaxanta. Eu am decis sa ma relaxez si sa ma amuz. Din acest motiv intalnirea cu simpaticele de mai jos ma facut doar sa le imortalizez si sa ma inveselesc privind mielutii cei zburdalnici.

    Cum sa nu iubesti Bioderma cand ea te insoteste peste tot si nu te dezamageste indiferent de cat de arzator e soarele? N-ai cum, iti spun eu! 
    O sa iti povestesc mai multe despre ea intr-un articol special pentru ca nu se mai poate altfel.

    Si-am incalecat pe-o sa si-am incheiat InstaMania. Sper ca ti-a placut si acest episod si abia astept sa-mi povestesti si tu cateva dintre aventurile saptamanilor trecute.

Kiss Kiss si-o saptamana ca-n filme!


You Might Also Like