InstaMania #134

luni, iulie 02, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    A trecut si luna iunie, iute ca sageata iar acum, incet, incet simt ca incep sa ma regrupez. Am avut parte de o perioada destul de dificila, pe care as fi dorit sa o aman cat mai mult cu putinta dar din pacate nu tine totul doar de noi si-mi doresc ca iulie sa reuseasca sa ma faca mai puternica decat surioara sa mai tanara. Si cu iunie trecuta, s-a terminat si concediul si of, of, vai, vai cat de grea mai e ziua de luni dar nu ma las!
   Mi-am pregatit o apa cu lamaie (pentru o doza de energie sanatoasa) si o cafea romata, m-am asezat in fata tastaturii si am inceput sa astern postarea de azi. Sper sa termin pana cand va trebui sa incep pregatirile pentru ziua de serviciu. Tine-mi pumnii!

    Episodul de astazi va fi un scurt jurnal de vacanta care isi propune sa nu te plictiseasca. Din acest motiv am decis sa iti prezint fiecare imagine cu cate o scurta descriere iar in cazul in care esti interesata de un subiect/o locatie anume, rogu-te sa-mi spui. Ok?
    Nu puteam sa incep decat cu una dintre cele mai mari pasiuni ale mele (cand vine vorba de delicii ale frumoasei Italii). Inghetata!
   Imi place si as consuma cntitati industriale, as testa tot ce e de testat dar iti spun un secret: tot la fisitic ma intorc!

    Ce poti face o zi in Venetia? Sa fugi si sa incerci sa bifezi cat mai multe locuri frumoase iar cand obosesti (dar nu doar asa, cand simti ca picioarele nu mai vor sa coopereze mai mergi putin si-apoi spui pauza), sa te asezi la o terasa, sa te delectezi cu o cafea aromata (pentru energie suplimentara), sa admiri gondolele si muzica Venetiei iar apoi sa o iei de la capat pana la ultima suflare. 
    In cazul in care doresti sa te bucuri de fiecare straduta in parte, de labirinturile incurcate din care sa iesi fara sa folosesti GPS-ul si... multe altele atunci iti recomand sa cauti cazare macar pentru o noapte. Merita, iti spun eu!

    Dupa o zi de alergare-n goana mare m-am delectat cu o carte usoara (foarte usoara) care a fost scrisa pentru a face concurenta celebrei Sub aceeasi stea. Aceasta a fost parerea mea, te rog sa ma contrazici daca nu esti de acord cu mine.

    Ce poti sa faci intr-o zi in Florenta? La fel ca si in Venetia, sa alergi, sa te opresti cu respiratia intretaiata si sa-i admiri cladirile opulente, sa mai mergi gura-casca pe stradute si sa incerci sa vezi cat mai multe dintre comorile sale.
    E un oras atat de frumos incat mi-a intrat la suflet din prima clipa (in acest mod am trecut cu vederea zgomotul, agitatia si (pe alocuri) mizeria care o insoteste). Acum inteleg de ce a scris Dan Brown atat de multe carti a caror actiune se desfasura in Italia. Chiar inteleg!

    Si, daca am uitat ca sunt beauty blogger cei de la Melkior mi-au reamintit si acest aspect suprinzandu-ma cu noul mascara Scandalash! care va fi lansat... astazi.
    Promit sa revin si cu o postare speciala in curand!

    Si nu in ultimul rand, Cosmetic Plant m-a surprins cu noua sa campanie si noua sa gama Vitamin C Plus.
    Alaturi de Fundatia Renasterea, sprijina lupta impotriva cancerului la san iar pentru fiecare produs cumparat (din gama nou lansata) va dona cate un leu.
   Am inceput sa testez deja produsele si voi reveni in curand cu un articol special pentru ca niste produse excelente si o cauza speciala merita toata sustinerea noastra, nu-i asa?

    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania. Ar mai fost multe de spus dar nu vreau sa te plictisesc, zau asa. Oricum, daca ai nevoie si de alte detalii, sunt aici.
   Acum fug sa ma pregatesc pentru prima zi de munca. sunt convinsa ca va fi destul de obositoare dar o sa rezist!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like