InstaMania #135

luni, iulie 09, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Nici n-am apucat sa ne bucuram prea mult de cateva zile frumoase ca a si venit. Cine? Ploaia, toamna varatica cu vreme mohorata. Offf! Si-aveam atatea planuri, atat de multe activitati in aer liber... Totusi, sper ca pana la sfarsitul acestei saptamani sa isi revina pentru ca am nevoie si de putina bunavointa din parte soarelui. Sa vede, sa vedem...
    Prima saptamana dupa concediu m-a invaluit cu o multime de situatii care-mi necesitau prezenta fizica si psihica incat nici nu mi-am dat seama cand a trecut. Pe langa toate astea, fiecare zi a fost insotita de cate o surpriza care m-a facut sa simt ca am intrat in luna in care voi aniversa adauga inca o floare la buchetul pe care l-am cules pana acum. Ce bucurie (sunt putin sarcastica dar n-am ce face, din pacate nu pot sa controlez trecerea nemiloasa a timpului)! 
    Gata! Am incetat cu glumele si trec la subiect. Episodul 135 din InstaMania incepe acusica!

    Am inceput saptamana cu o surpriza extrem de draguta din partea celor de la Bioderma. Uleiul bronzant Photoderm Bronz cu SPF30 a ajuns la mine si zau ca m-a convins sa mai ies putin in preajma soarelui. Acum , trebuie doar sa iasa putin si soarele...

    Si daca m-am hotarat sa-mi scot la vedere pielea destul de alba, am decis ca e timpul sa dau jos o parte din caloriile acumulate in timpul concediului (si nu numai). Prima sesiune de alergare a fost destul de grea dar la urmatoarea am simtit ca nu e totul pierdut, ca inca mai pot. Cred ca in aceasta saptamana ma voi reintoarce la bestia de Jillian Michaels iar cand soarele va binevoi sa imprastie norii voi incerca sa ma autodepasesc.

    Daca-ti spun ca nu stiam ca Doina are atat de multe sortimente ma crezi? Noroc cu Farmec, care mi-a demonstrat ca si o marca pe care o cunosti de cand era mititica se poate reinventa si poate veni in permanenta cu ceva nou. 

    Trei arome noi de la Infinite Love mi-au batut la usa spre sfarsitul saptamanii si le-am intampinat cu bratele deschise. Despre prima mea experienta cu acest brand ti-am povestit in cadrul acestei postari si ma bucur ca am ocazia sa ma conving din nou de calitatea lor. Voi reveni in curand cu un nou articol.

    Yves Rocher vine cu noutati care ma bucura de fiecare data. Samponul concentrat I<3My planet promite sa ofere la fel de multe samponari pe cat ofera samponul pentru stralucire de 300 ml. Pe langa asta, ambalajul sau este 100% reciclabil si este confectionat din plastic reciclat. Respect! Asa DA!

    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania! Sper ca ti-a placut si episodul de astazi si sunt curioasa tie ce peripetii ti-au inseninat saptamana care s-a incheiat?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like