InstaMania #136

marți, iulie 31, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Ultima zi a lui Cuptor... Cine s-ar fi gandit ca vara asta numai vara n-o sa fie? Mi-e ciuda, recunosc dar n-am ce face. Am asteptat-o cu atata nerabdare incat tare m-au mai intristat zilele in care nu-mi venea sa-mi scot nasul din casa. Acum, rad. Nicio zi fara un strop de ploaie! Yay!
    Cu speranta ca luna august ne va rasfata cu mai multe raze de soare, am decis sa iti prezint un nou episod din InstaMania pentru a-i marca sfarsitul apoteotic.

    Iti era dor de Sibiu? Ei bine, doresc sa iti spun ca e din ce in ce mai colorat datorita artei stradale pe care o intalnesti la tot pasul. Mie-mi place la nebunie. Tie?

    Romania magica a fost imortalizata in Deva, sus la cetate. E tare frumoasa si merita vizitata. Parol!

    Si daca ajungi la Deva, e musai sa dai o fuga si pana la Hunedoara pentru a vizita Castelul Corvinilor. Dintre toate castelele pe care le-am vizitat pana in prezent acesta este preferatul meu.

    Cartile au fost principalele cadouri pe care mi le-am dorit de ziua mea iar dorintele mi-au fost ascultate. Am fost atat de bucuroasa in momentul in care am vazut ca in gherutele mele au ajuns atat de multe titluri incat nici nu-ti poti imagina. Fericire in cea mai pura stare.

    Nu stiu daca ti-am spus pana acum dar pizza Hawaii e preferata mea. Imi place atat de mult incat as savura-o zilnic. Daca ajungi in Sibiu, si esti devoratoare de pizza, trebuie sa o incerci pe cea de la Twenty. Atentie! Provoaca dependenta!

    Si daca tot vorbeam de preferate non-cosmetice si lucruri frumoase, nu puteam sa inchei decat cu florile mele preferate din sezonul "estival". Ale tale care sunt?

    Si-am incalecat pe-o sa, si ti-am prezentat InstaMania! Sper ca ti-a placut si episodul de azi si abia astept sa vad ce ne rezerva zilele urmatoare.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like