Review: Boys'n Berries - All day matte

duminică, iulie 29, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Pana nu demult, traiam cu impresia (eronata) de altfel ca nu merita sa investesti intr-un ruj rezistent daca acesta nu are o nuanta intensa.De ce afirmam acest lucru? Nu am nicio explicatie logica.
    Poate pentru simplul motiv ca rujurile in nuante intense trebuie reimprospatate mai des si ca necesita o atentie suplimentara in momentul in care le aplici pentru a arata impecabil. Da, cred ca asta a fost pentru ca nu aplic niciodata un ruj intr-o nuanta puternica daca stiu ca nu beneficiez de 5 minute de liniste pentru a-l aplica corespunzator. Daca nuantele sunt naturale atunci, tic-tac-toc in cateva miscari l-am aplicat si-am iesit pe usa. 
    Si totusi, luna trecuta mi-am dat seama ca mi-ar placea sa detin si o nuanta mai naturala, pe care sa o port in timpul zilei si care sa nu aiba nevoie de ajutor suplimentar. Zis si facut!
    Am inceput cautarile, indecisa fiind. Mi-ar fi placut un nude-nude dar si un nude-rozaliu. As fi ales o marca pe care o cunsteam, dar parca ma tenta si ceva nou. A fost greu pana intr-un anumit punct, recunosc.
    In momentul in care am intrat pe MakeHot.ro am stiut ca ma voi indrepta spre Boys'n Berries - All day matte. M-a atras ambalajul vesel si elegant in acelasi timp iar review-urile pozitive de care beneficia m-au facut extrem de curioasa.
    Dupa indelugi analize de swatch-uri m-am indrept spre Chastity si l-am asteptat nerabdatoare.
    A ajuns la mine rapid si nu i-am at niciun ragaz. Am indepartat folia protectoare care tinea si loc de sigiliu, am desurubat capacul si am inceput sa-l inspectez.

    Nuanta naturala, un nude rozo-movuliu perfect pentru tenul meu deschis la culoare, niciun miros dubios iar aplicatorul lat, ca o mini lopatica. Ma intrebam daca o sa reusesc sa-l manevrez ca "la carte" dar nu mi-a creat nicio problema.

     L-am aplicat rapid si-am asteptat sa vad ce stie sa faca. Ei bine, sugubetul nostru se usuca putin mai lent decat alte produse pe care le-am folosit pana in acest moment dar, odata aplicat acolo ramane pana la ora demachierii (adica dupa muulte ore). 
Swatch:

Dupa cateva minute:

    Nu usuca buzele, nu mi-a creat nicun disconfort dar in cazul in care aveti buzele deshidratate, acesta le va evidentia. Pentru a evita acest lucru, poti folosi un balsam de buze inainte cu 10-15 minute si ai scapat.
    Se demachiaza usor, eu folosesc o lotiune micelara si nu trebuie sa insist absolut deloc.
    Are 4 ml, expira la 6 luni dupa deschidere iar acum beneficiaza si de un pret promotional de 26.40 lei - aici.
    In concluzie, este un produs care m-a surprins deosebit de placut, raportul calitate-cantitate-pret este de nota 10. Daca ar fi sa-l compar cu produse din aceeasi categorie (Sleek de exemplu) as spune ca ii este neeeeet superior. Din acest motiv primeste un mare DA din partea mea. E noul meu preferat.
    Tu folosesti produse de acest gen? Care este marca ta preferata?

Kiss Kiss Dee

   

You Might Also Like