Milani, marca cu care nu ai cum sa dai gres

marți, august 07, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna draga mea,

    Foarte, foarte rar mi se intampla sa devin fana unei marci dupa ce testez un singur produs dar, se intampla. Cu Milani am avut placerea sa ma intalnesc in urma cu vreo doi ani cand am decis sa dau o sansa primerului Eyeshadow Primer. Am fost atat de multumita de el incat am stiut ca n-o sa ma opresc la un singur produs apartinand acestui brand. Totusi, vremea a trecut, wishlist-ul a crescut si eu n-am mai ajuns sa bifez produsele sale. Asta, pana luna trecuta cand la o vizita MakeHot.ro l-am vazut pe el, produsul la care visa toata lumea la un moment dat, produsul folosit si ras-folosit de Nikkie Tutorials... Luminosoooo!
     Cum, nu stiai de Luminoso? Fardul de obraz Baked Blush pe care il vaneaza fetele cu ten Casper-sian (si nu numai)? Blush-ul piersiciu cu straluciri sidefii care nu te orbesc si-ti evidentiaza pometii intr-un mod ireal?
Ei bine, el e!

     Cand l-am vazut, am stiut ca trebuie sa fie al meu cu orice pret asa ca n-am stat pe ganduri si l-am bagat in cos rapid. 

     Dupa ce a ajuns la mine, am respirat usurata. Luminoso-oo-oo, esti al meu si l-am swatch-uit rapid. De fapt nu, inainte de inspectia generala m-a uimit cantitatea sa generoasa (la care initial nici nu ma uitasem) de 3.5 grame si-am zambit incantata. Apoi, l-am admirat. Avea o nuanta atat de frumoasa si un pigment atat de puternic incat ma intrebam daca o sa reusesc sa il dozez fara sa fac excese.
    Trebuie sa recunosc ca la prima aplicare am insistat putin cam mult cu pensula pe suprafata sa si apoi a trebuit sa-l mai temperez cu putina pudra dar la a doua aplicare am stiut ce am de facut si n-am mai avut nicio problema.
    Finish satinat, pigment intens si rezistenta indelungata. Zau ca nu e laudat degeaba!

   Singura problema pe care o am cu dansul este la capitolul calitate ambalaj. Plasticul din care este confectionat este de o calitate cam slabuta iar partea superioara s-a desprins. O sa o lipesc dar daca o sa-l iau cu mine pe undeva in bagaj o sa am grija sa-l infoliez si sa-l protejez cu pretul vietii. 
   Da, atat de mult imi place!

    Si pentru ca aceasta marca ma face sa am incredere orbeasca in produsele sale, nu m-am oprit doar la Luminoso ci am mai ales un produs destinat conturului ochilor - Eye Tech Extreme Liquid Eyeliner. Cum sa fii pisica daca nu ai un produs care sa te ajute sa obtii un cat eye ca la carte?

     L-am vazut, l-am placut, am observat ca are un varf foarte ascutit care o sa-mi permita sa obtin o aplicare precisa si l-am testat... n-o sa-ti vina sa crezi increderea sau inconstienta mea... la nunta unei prietene la care am fost domnisoara de onoare (asta a insemnat o purtare in toate conditile de lumina si temperatura de vreo 16 ore). Nu stiu de ce dar eram convinsa ca n-o sa ma dezamageasca si am avut dreptate.

     Eyelinerul meu negru intens aplicat cu precizie a stat la locul sau fara sa-mi creeze nicio problema. Am mai mers din cand in cand in colturi ascunse pentru a vedea daca nu cumva a fugit de la locul sau dar nu, a rezistat cu brio si m-a facut mandra de el!

Si o mica dovada/demo de la minunatul eveniment.

    Valabilitatea sa este de 6 luni de la deschidere si chiar daca are o cantitate de 1 ml sunt convinsa ca n-o sa reusesc sa il termin in timp util. Oricum, o sa-l recumpar pentru ca de foooarte mult timp n-am mai indragit un produs in asemenea hal.

    In concluzie, chiar daca nu stiu daca mai e cazul sa o spun, sunt super-extra-mega-incantata de cele doua descoperiri pe care le-am facut si abia astept sa adaug noi produse Milani la colectia mea. Le ofer un mare DA si ti le recomand si tie, in cazul in care nu le-ai incercat pana acum.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like