OOTD: Semi-autumnal

vineri, septembrie 14, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

     Ma bucur ca a venit toamna si abia astept sa vad jocurile de culori specifice, care ne incanta in fiecare an dar in acelasi timp zambesc in zilele insorite in care mai reusesc sa scot cate o pereche de sandale la inaintare. Trebuie sa recunosc ca in aceasta vara am reusit sa achizitionez mai multe perechi dar, datorita faptului ca eram toata ziua la serviciu iar acolo ma "bucuram" de incantatorul crivat oferit de clima n-am reusit sa le utilizez la capacitate maxima. Dar totusi, mi-am mai fortat norocul din cand in cand pentru ca nu puteam sa renunt la ele asa, cu una cu doua.
    Adesea le-am alaturat unei perechi de pantaloni care imi protejau oasele batrane de racoarea izbitoare de care beneficiam. M-am revoltat atat sonor cat si in sinea mea dar aceasta a fost uniforma mea de vara. Pantaloni lungi uneori mai grosi alteori mai usori si pantofi alternati cu sandale.
    Din acest motiv, pentru astazi am ales sa iti prezint una dintre tinutele care a reprezentat semnatura mea in aceasta vara si care poate fi purtata cu usurinta si in acest sezon.

     Din momentul in care i-am zarit pentru prima oara pe Zaful, am stiut ca-mi sunt destinati. Usori, lejeri, dungati, perfecti pentru o zi de vara in care temperaturile sunt mai mult sau mai putin hotarate. Mi-a placut enorm modelul si imediat dupa ce am receptionat coletul, i-am atacat fara mila. Erau fix asa cum mi-i imaginasem si zau ca n-am avut absolut nicio obiectie la adresa lor. 
    Plus ca... materialul sintetic din care sunt confectionati nu necesita prezenta fierului de calcat. Happy, happy, joy, joy! Cred ca astazi o sa-i port din nou.

     Fie ca le alaturi un tricou sau o bluza mai lejera, efectul lor mi se pare deosebit si chiar daca la inceput ma gandeam ca s-ar putea sa nu ma inteleg cu pantalonii cu talie inalta, temerile mi-au disparut rapid.

     Nu ma surprinde faptul ca sandalele pe care le port click aici sunt out of stock. Cred ca toate am fost atrase in aceasta varade tocuri groase si comode care sa ne ofere usurinta in miscare si eleganta tinutelor pe care le purtam.
     Totusi, desi pareau vedeta comenzii mele si le-am asteptat cu nerabdarea unui copil entuziasmat, m-am cam bosumflat in clipa in care le-am vazut.
       Modelul seamana cu cel pe care l-am vazut pe site dar, tocurile lucioase nu as putea sa spun ca ma incanta prea tare (as putea sa trec cu vederea acest aspect putand spune ca am fost neatenta in momentul in care le-am studiat fotografiile de pe site) iar finisajele lasa de dorit. Pe cat de incantata am fost la prima comanda de incaltaminte pe care am plasat-o, pe-atat de tare m-a intristat aceasta.
      As minti daca as spune ca nu sunt purtabile, spun doar ca ma asteptam la mai mult.
      Si ca sa vezi ca nu sunt chiar atat de rea, afirm ca modelul imi place in continuare, curelusa din jurul gleznei mi se pare ca ofera un plus de eleganta iar bareta din zona degetelor e plasata fix unde trebuie si da, ma mai tenteaza si alte modele - acesta, de exemplu.  


     Hop si-asa si ti-am prezentat tinuta mea! 
     Ma bucur ca inca mai putem profita de haine mai subtiri, chiar daca suprapunerile sunt necesare iar eu, le indragesc. Tie-ti plac?

     Si mai am o neliniste intelectuala: Uneori stau si ma intreb daca exista si persoane de sex feminin care reusesc sa ajunga la un numitor comun si sa faca pace cu aerele conditionate. Tu in ce categrie te incadrezi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: