Mon Evidence parfumul care m-a cucerit

duminică, septembrie 02, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Calendaristic... venit, a venit toamna... Anotimpul meu preferat, anotimpul care scoate la suprafata toate jocurile de culori posibile si imposibile, anotimpul care ma face sa ma simt vesela, melancolica, romantica si aduce un plus de fericire in viata mea. In acest an, nu stiu ce si cum s-a intamplat dar, probabil datorita faptului ca nu am avut parte de prea multe zile de vara, nici macar nu mi-am dat seama cand a trecut timpul si-am ajuns in septembrie. Sau poate e varsta vinovata si dupa 30 de ani timpul trece cu o alta viteza. Hmmm...
   Dar stai! Ideea era alta! Ziua de azi era si este dedicata parfumului care m-a incantat in aceasta vara si pe care m-am gandit sa ti-l prezint acum, cat inca vara nu pierde teren.
    Mon Evidence, caci despre el este vorba,  este dupa parerea mea, fratiorul mai mic si mai jucaus al lui Comme une Evidence si daca pe cel din urma il preferam celorlalte datorita unui ingredient secret pe care nu reuseam sa-l identific, acesta m-a cucucerit datorita notelor citrico-mandarinoase pe care nu ai cum sa nu le sesizezi in momentul in care ridici capacelul si-i inhalezi aroma.

   Intrand pe site si aprofundand informatia am descoperit intreaga-i lista aromata:
MANDARINA - O nota fructata pentru o prospetime luminoasa.
TRANDAFIR DAMASCENA - O nota bogata pentru o feminitate luminoasa.
VANILIE - O notă de Ambra pentru o textura senzuala.
PATCHOULI - O nota profunda si lemnoasa pentru un sigiliu puternic.
    Mi-a placut din prima si l-am folosit pentru a oferi o nota jucausa zilelor in care abia reuseam sa ma dau jos din pat si sa ma deplasez taras-grabis spre serviciu. Ma energizeaza, ma binedispune si imi ofera un plus de ghidusie. Parca altfel iti vine sa spui o gluma sau sa faci o nazbatie (da, mai facem si asa ceva pentru a sparge monotonia) in momentul in care porti un parfum care te lasa sa faci tot ce iti doresti, nu-i asa?
    Pentru mine, Mon Evidence inseamna libertate frate, fara nicio bariera!

    In cazul in care preferi (chiar si vara) aromele puternice, ametitoare care lasa o dara grea in urma ta, iti recomand sa cauti un magazin Yves Rocher si sa mergi sa il descoperi s-ar putea sa iti placa dar in acelasi timp s-ar putea sa ti se para si cam usor. Depinde, totul tine de propriile tale preferinte.
    Persista binisor, pe pielea mea isi facea simtita prezenta si dupa 8 ore de purtare in conditii caniculare asa ca n-am ce sa-i reprosez.
   Fix in acest moment il poti achizitiona de pe site-ul Yves Rocher la un pret de 139 lei si sunt sigura ca si in magazinele fizice beneficiezi de preturi promotionale si surprize care mai de care.
    In concluzie, acest parfum pe care eu il incadrez in categoria parfumurilor vesele care-ti ofera energie si o stare de bine a ajuns in posesia mea la momentul potrivit. Imi place si chiar daca vara s-a sfarsit, o sa-l port in continuare.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: