InstaMania #140

duminică, octombrie 07, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Daca ziua de ieri a fost pentru mine ca o zi de duminica in care m-am relaxat si m-am bucurat de vremea de afara, astazi m-am trezit dis-de-dimineata, cu forte proaspete si cu pofta de scris. M-am tot gandit, m-am razgandit si apoi m-am hotarat: astazi o sa incalc regulile! O sa postez InstaMania!
    Zis si facut! M-am asezat in fata tasturii si-am inceput. Care a fost rezultatul rebeliunii mele, o sa te las pe tine sa descoperi in episodul cu numarul 140. Yay!

    Zilele de la sfarsitul lui septembrie si inceput de octombrie m-au facut sa ma zgribulesc in asemenea hal, incat am trecut direct la artileria grea. Pantaloni de piele, bocanci si pulovere groase - zau ca nu-mi venea sa cred cat de infofolita puteam sa fiu.

    De cand l-am descoperit pe Scandalash, zau ca nu mai vreau sa folosesc altceva. Ti l-am prezentat si in cadrul postarii cu preferate, (click aici in cazul in care ai omis-o) si-mi place la nebunie!

     Surpriza de la Institut Esthederm a ajuns la mine intr-o zi racoroasa si m-a inveselit instant. N-ai auzit de acest brand? Sincera sa fiu, nici eu dar m-am informat si iti prezint si tie cate ceva.
    Foarte pe scurt, Institut Esthederm este un brand premium, pe care Jean Noel Thorel l-a creat “nu pentru a face femeile mai frumoase, ci tocmai pentru ca ele sunt frumoase”. Yay! Sunt de acord!
    Este un concept inovator de “age management” pentru ne pastra frumusetea naturala pe termen lung.
    ADN-ul brandului este Apa Celulara, un brevet exclusiv al Institut Esthederm, care imita apa din interiorul celulelor pielii. Este singurul tip de apa din produsele Institut Esthederm si reprezinta o sursa de energie pe care pielea o accepta si o valorifica optimizand metabolismul celular. 
     O sa revin cu impresii dupa ce voi testa fiecare miniprodus.

    Cu Casatorie de placere am cam dat-o-n bara si m-am tot intrebat de ce are un rating atat de bun pe Goodreads. Stil plictisitor, personaje construite doar de dragul de a fi construite pentru ca ulterior sa fie eliminate fara prea mult explicatii, actiunea statica iar in momentul in care devenea mai palpitanta avantul sau era taiat rapid ca nu cumva sa n-o mai poti lasa din mana si devenind din nou... Blah, Blah, Blah... E parerea mea, subiectiva, iertare celor care le-a placut!

    A inceput sezonul lumanaroholitei. Nu cred ca mai trebuie sa adaug nicio explicatie in plus, nu-i asa?

    Ieri, am proftitat de vremea frumoasa si am iesit din casa pentru a ma bucura de cateva raze de soare si de o noua carte. Stilul lui Isabele Allende ma duce cu gandul la primele carti ale lui Guillaume Musso (alea bune, capivante) si trebuie sa iti spun ca m-a prins rau de tot. Deja ma gandesc care va fi urmatorul titlu de pe wishlist-ul meu.

    Si-am incalecat pe-o sa, si ti-am prezentat InstaMania. Sper ca ti-a placut si episodul de astazi si daca doresti sa te delectezi cu mai multe fotografii, ne vdem si pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o duminica de vis!

You Might Also Like

0 comentarii: