InstaMania #141

luni, octombrie 22, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Astazi ma zgribulesc, ma uit pe fereastra si parca nu-mi vine sa ies din casa. Poate mi se pare... Totusi, am impresia ca toamna vrea sa-si arate latura mai putin prietenoasa si nu cred ca sunt pregatita pentru aceasta etapa. Mi-as dori sa ma mai bucur de cateva zile calduroase dar prognoza meteo nu e prea imbucuratoare. Recunosc, inca nu am scos de la naftalina toate hainele groase si tot aman aceasta activitate. Am impresia ca daca o sa fac acest pas, o sa accept faptul ca iarna e la doi pasi si parca as mai astepta putin...
    O sa mai fortez putin nota si o sa continui cu suprapunerile pana la primul Paracetamol. Sper sa nu fie cazul dar iau in calcul si aceasta posibilitate.
    Zilele trecute au fost atat de frumoase incat prefer sa mai astept putin. Doar putin... Toamna frumoasa, mai stai cu noi!
    Revenind la subiectul zilelor trecute, in meniul de astazi am o noua portie din InstaMania si sper sa-ti placa.

    Nu-i asa ca ti-era dor de o poza cu frumosul Sibiu? Intr-una dintre plimbarile pe care le-am facut dupa serviciu, m-am indreptat agale spre centrul orasului si a trebuit sa imortalizez din nou unul dintre cadrele mele preferate.

    In ultima perioada am incercat sa mananc frumos si sanatos dar, o data pe saptamana comit si cate o aroganta. Pizza Hawaii este preferata mea si-o infulec fara sa ma gandesc la calorii.

    Nu mai tin minte cand am achizitionat ultima pereche de cercei dar stiu ca inca de anul trecut visam la o pereche "franjuricioasa". Ei bine, dansii au fost cei care m-au cucerit si chiar daca aveam de gand sa-i port la un botez au iesit din ecuatie din cauza unei schimbari de ultim moment. Acum ma gandesc la alte combinatii si abia astept sa-i scot la promenada.

    Stiu ca stii ca-mi plac balotii si imi doresc cate o sedinta foto in prezenta lor in fiecare an. Ei bine, ma bucur ca am reusit sa respect traditia si ca am reusit sa-ti prezint si tie o postare mai... diferita (click aici).

    In acest weekend am fost rasfatata de SWEETERIA - primul laborator din Romania care produce exclusiv dulciuri fara zahar si
fara indulcitori artificiali. Produsele sunt indulcite 100% natural si sunt manufacturate dupa formule naturale, din ingrediente de calitate premium. Recunosc, a trebuit sa ma abtin putin pentru a mai avea ce sa pozez pentru ca sunt delicioase!


    Nu in ultimul rand, ieri am fost la film. Am auzit ca toata lumea lauda A star is born asa ca hop, hop si eu. E cu muzica, e cu plans, e de-al meu!
    Ei bine, poti sa arunci si cu pietre... eu nu sunt ca toata lumea... Interpretarea lui Lady Gaga mi s-a parut fortata, atat de fortata ca uneori mi se parea ca nici ei nu ii vine sa creada ca personajul ei are un caracter atat de slab  sau, cel putin asa mi s-a parut mie. Actiunea mi s-a parut lungita rau iar drama aceea de la sfarsit as fi vazut-o si mai si avand in vedere faptul ca personajul principal masculin avea probleme cu auzul.
    In fine, mie nu mi s-a parut wow si m-am gandit sa te previn si pe tine. Poti sa incerci sa ma contrazici oricand, eu imi mentin parerea.
     Ah, era cat pe ce sa uit! Hater-ita din mine a apreciat ceva! Coloana sonora mi-a placut la nebunie. Vocile celor doi sunt de nota 10 asa ca daca e sa-ti recomand totusi ceva, o recomand pe dansa.

    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania. Sper ca ti-a placut si episodul de astazi si ne vedem si in continuare si pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: