Review: Rowenta DW9240F1

marți, octombrie 16, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

     Nu stiu tu cum esti dar eu, pana sa ajung sa fac cunostinta cu Rowenta DW9240F1 evitam pe cat de mult puteam activitatea calcatului rufelor. 
     Le vedeam cu se aduna si ma treceau transpiratii reci pe sira spinarii. Le impatuream pe cat de frumos puteam si ma gandeam ca daca le las asa, n-o sa mai fiu nevoita sa aloc niciun minut acestei activitati iar in momentul in care le scoteam din dulap (in graba mare, evident) incepeau si chiuielile de jale. De ce nu le-am calcat? Cu ce ma imbrac acum?
     Plus ca niciun fier de calcat nu ma multumea deoarece era fie prea greu, fie prea usor, n-avea abur asa cum imi doream, ma enerva si pana la urma ajungeam sa nu-l mai folosesc. Sa mai spun ceva de camasi? Nu cred ca mai are rost sa deschid si acest subiect sensibil si traumaizant pentru oricare dintre noi.
     In momentul in care am vazut campania organizata de Buzzstore m-am gandit ca totusi, ar fi cazul sa mai incerc ceva si daca nici cu el nu merge, macar il fac pachet si-l trimit inapoi fara sa mai fiu nevoita sa caut puncte de ridicare ale deseurilor electrice. Zis si facut. Am aplicat, am zambit cu bucurie si teama in egala masura in clipa in care am vazut ca am fost asteptata si l-am asteptat cu sufletul la gura.

     Sugubetul puternic (3100W) cu aspect intimidant (pentru mine cel putin) si-a facut aparitia intr-un timp record privindu-ma insistent din cutie. Care pe care, nu-i asa?



    Am stat, l-am admirat si-apoi mi-am adunat toata ambitia si determinarea care imi mai ramasesera dupa o zi de munca si l-am pus la treaba.

   Afisajul electronic care ma pune in tema cu tipul de material cu care urmeaza sa vina in contact si implicit cu temperatura sa, mi-a atras atentia din prima clipa si recunosc ca mi-a cam placut dar am zis ca nu cedez atat de usor.

   Mi-a placut si functia de oprire automata cu care se lauda 8 minute de la inactivitate in pozitie verticala si 30 de secunde la orizontala. Yay!

    Functia de optimizare a aburului este ideala dar eu, datorita faptului ca imi place sa rezolv aceasta activitate in doi timpi si trei miscari folosesc aburul la capacitate maxima si din acest motiv reusesc sa epuizez apa din rezervor atat de repede incat uneori nu este suficienta pentru a reusi sa calc o camasa. Dar si cand am terminat cu ea, arata impecabil! 



     Trebuie sa recunosc ca la inceput am fost destul de sceptica in privinta sa deoarece este destul de usor si se manevreaza si mai usor iar din acest motiv mi-am spus ca n-are cum sa fie atat de simplu. Calcatul mi se parea o activitate care trebuie sa te stoarca de puteri iar la sfarsit sa cad lata langa stiva de rufe calcate doar pe jumatate dar n-a fost asa. Acesta aluneca voios, nevoie mare pe sufrata rufelor, cu o precizie care ma uimeste de fiecare data si niciun coltisor  sau cuta nu-i scapa.

     Desi se lauda cu o rezistenta extrema in fata zgarieturilor (fermoare rigide, de exemplu) n-am indraznit sa il testez pentru ca talpa sa din otel inoxidabil mi se pare ca arata atat de bine incat n-am curaj sa o testez in conditii extreme. In cazul in care o voi face, voi reveni si iti voi povesti cate ceva si despre acest aspect.

    Abur vertical? Da, va rog! Imi doream de foarte mult timp un fier de calcat care sa ma faca sa uit de masa de calcat atunci cand vine vorba de rochii pretentioase iar ROWENTA Steamforce DW9240F1 mi-a satisfacut si aceasta dorinta. As putea sa ii mai cer ceva?

    Nu ma asteptam sa fiu atat de incantata de un fier de calcat dar iata ca minunea s-a produs. "Bubulina gospodina" din mine a fost activata iar acum ma simt invincibila! Nicio cuta nu-mi mai rezista iar rufele necalcate nu mai reprezinta un calvar. Ma bucur ca am avut ocazia sa ii ofer un adapost in casuta mea si acum suntem de nedespartit.
     Cam atat pe ziua de azi. Sper ca povestea mea sa se incheie cu si au trait fericiti pana la adanci batraneti, fara reparatii sau ajutor suplimentar.

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like

0 comentarii: