InstaMania #143

luni, noiembrie 12, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Chiar daca vremea de afara ma face sa folosesc la majoritatea postarilor mele hashtag-ul #sweetnovember, magazinele imi reamintesc ca Craciunul se apropie. Sumedenia de articole destinata impodobirii caselor (si nu numai) si aromele din ce in ce mai dulci, ma fac sa freamat de nerabdare. Parca mi-e pofta de Craciun dar, parca mi-as mai dori si cateva zile insorite. Da, vreau de toate! Da, trebuie sa am rabdare si sa ma bucur incet si pe rand de fiecare portie de bucurie!
    In ultimele saptamani ma mir, ma bucur si incerc sa profit de toamna, chiar daca timpul si lumina sunt din ce in ce mai zgarcite cu noi. In weekend-uri incerc sa ma despart de canapea si paturi pufoase si sa ies iar in timpul saptamanii ii zambesc soarelui de fiecare data cand ies din birou si in espisodul de astazi, voi veni si cu cateva dovezi. Tu, cum reusesti sa te bucuri de frumusetea toamnei?

     Nu puteam sa incep decat cu o noua Romania magica! Duminica trecut ne-am aventurat pana la varful Cozia. A fost prima mea experienta "pantofar style", adica cu masina pana sus si trebuie sa recunosc ca nu m-am simtit foooarte vinovata avand in vedere faptul ca am cam inceput sa ruginesc. Ziua e scurta asa ca trebuie sa ne adaptam.
    Peisajul e foarte frumos si te relaxeaza instant. Mi-a placut, mi-era dor, mai vreau!
     

    Oricat de mult m-as chinui, in timpul saptamanii nu reusesc sa iau micul dejun. In weekend-uri treaba sa schimba asa ca am timp sa testez bunatati nou intrate in casa mea. Untul de arahide e yummy si abia astept sa il combin si cu niste pancakes.

 Porridge-ul... umm....chiar daca stiu ca este sanatos... cu dansul mai trebuie sa lucrez pentru ca nu pot sa spun ca-mi place la nebunie. 

    Toamna si-ale sale culori minunate ma fac sa caut fiecare covor de frunze si sa-l imortalizez fara sa ma mai gandesc daca trebuie sa ajung undeva, daca ma grabesc sau nu.

    In momentul in care le zaresc, nu pot sa le rezist. Pana acum nicio lumanare Glade nu m-a dezamagit asa ca nut delight a fost inhatata si aruncata in cos fara nicio mustrare de constiinta. Sa-ti mai spun un secret: m-am intors sa-i cumpar una si Deenei si cu aceasta ocazie am achizitionat si odorizantul de camera. Muahahaha! Sunt dependenta, dar am o scuza!
    Stii cum miroase acest sortiment? E ca si cum te-ai afla in Targul de Craciun, la Casuta cu migdale.  Arome de nuci confiate, alune proaspete, migdale caramelizate si praline te cuceresc de la prima adulmecare. Nu ai cum sa-i rezisti, zau!

    Privind inauntru era pe lista mea din momentul in care am aflat ca Petronela Rotar a dat ok-ul pentru publicarea sa. Una dintre prietenele mele, a retinut informatia mai bine decat mine si, saptamana trecuta, m-a anuntat ca are o surpriza pentru mine. Nu iti poti imagina reactia mea! Nici eu nu mi-am imaginat-o!
    Cert e ca am fost happy, m-am apucat de citit si-mi place mult.
    Multumesc, Raluca!

     Ai auzit de Bohemian Rhapsody? Daca nu, sa stii ca e un film pe care trebuie sa-l vezi! Mie mi-a placut la nebunie si ma bucur ca m-am lasat convinsa sa-l vad (de la A star is born imi trecuse pofta de filme). Are muzica buuuuna, drama, replici amuzante, dragoste de toate felurile, isi merita nota de pe IMDB.


    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania! Sper ca ti-a placut si episodu de astazi si daca doresti sa te delectezi cu mai multe fotografii stii unde ma gasesti, nu-i asa? Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: