InstaMania #149

luni, februarie 04, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Nu stiu zau ce am facut dar am reusit sa ma pricopsesc cu o raceala simpatica foc. Not!
    Acum, incerc sa o pacalesc cum stiu eu mai bine si parca incep sa vad si luminita de la capatul tunelului. Astazi nu m-am trezit cu starea de somnolenta specifica si parca simt ca puterile au inceput sa-mi revina. Hai ca sunt pe drumul cel bun!
     Mi-a fost ciuda in momentul in care mi-am acceptat starea pentru ca temperaturile au fost placute si mi-as fi dorit sa mai scot capul din vizuina dar am preferat sa tratez ce era de tratat astfel incat saptamana care tocmai a inceput sa poata fi cucerita. Incet si cu rabdare o sa revin la starea initiala dar promit ca n-o sa ma mai chinui sa fortez venirea primaverii cu tinute lejere.
    M-am infofolit chiar si in casa si m-am apucat de compus episodul de azi. Sper ca o sa-ti placa!

    Daca in lunile care au trecut am reusit sa rezist in fata dulciurilor, acum trebuie sa recunosc ca mi-am pierdut si aceasta super-putere. Cum vad ceva apetisant, cum atac. Ca dovada, episodul de astazi va fi incarcat cu cateva tentatii delicioase.

    Ti-am spus? Stiu ca ti-am mai spus dar trebuie sa mentionez din nou ca Oreo inveliti in ciocolata alba sunt cei mai buni Oreo din lume. De fiecare data cand ii vad pe raftul magazinelor (Carrefour in cazul meu) nu pot sa ma abtin si parca i-as lua pe toti. Totusi, ma rezum la o singura cutie pentru a-mi ostoi pofta de delicii senzationale.

    Daca in meniul saptamanii intervine si-o raceala, atunci e obligatorie si-o carte. Hotul de carti a beneficiat atat de recenzii negative cat si pozitive si, desi o aveam de cateva luni bune nu am fost pregatita sa o devorez. Asta pana saptamana trecuta cand i-am facut felul.
     Trebuie sa recunosc ca mi-a placut. E scrisa intr-un mod inedit si chiar daca spoilerele de pe parcursul ei m-au cam scos din sarite, am devorat-o fara pauze prea lungi.

    Stiu ca ti-am promis un haul dar, avand in vedere faptul ca inca nu am receptionat toate coletele cu bunatati am decis sa mai astept putin. Oricum, in aceasta saptamana o sa-l public. Pe cuvant  de shoppaholic!

    Parca vorbeam de dulciuri nu-i asa?
   Ei bine, trebuie sa recunosc ca cea mai periculoasa tentatie din Lidl este profiterolul. E atat de delicios incat nici nu-ti pot descrie senzatia pe care ti-o lasa dupa ce il savurezi. Trebuie sa ma crezi pe cuvant si sa-l incerci.

    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania!
    Episodul cu tentatii s-a incheiat, saptamana a-nceput asa ca nu pot decat sa-ti urez spor si veselie cat cuprinde si... daca vrei sa te delectezi cu mai multe poze, ne vedem pe Instagram (eu sunt @bydeediana).

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: