Preferatele lunii ianuarie

miercuri, februarie 06, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Din cauza ultimei raceli dobandite fara voia si stiinta mea, am ajuns sa ma intreb frecvent in ce luna suntem si, foarte important, in ce zi. In dimineata in care imi faceam "planul pentru scris", in timp ce ma spalam pe dinti, ma gandeam ca am pierdut din nou trenul pentru preferatele lunii si incercam sa ma consolez in fel si chip. Apoi, am stat putin si mi-am dat seama ca ma aflam intr-o "grava eroare", am oftat usurata, mi-am preparat rapid o cafea si-am tasnit spre calculator pentru a profita de proaspatul descoperit inceput de februarie.
    Acum, dupa ce am clarificat si acest aspect, iti pot prezenta linistita produsele pe care le-am indragit in luna lui Gerar.

    Unul dintre cele mai indragite produse pe care le-am folosit apartine brand-ului Cosmetic Plant, un brand care e foarte aproape de sufletul meu in fiecare anotimp. Crema antirid hidratanta 30+ Vitamin C Plus a fost putin abandonata in perioada sezonului rece pana cand, intr-o zi, am decis sa o testez pentru a vedea daca se descurca si in conditii putin mai severe. Ei bine, doresc sa iti spun ca face o treaba excelenta, se abosarbe rapid, hidrateaza impecabil, este o baza de machiaj minunata si lista poate continua. Plus ca pretul sau este mai mult decat prietenos. In cazul in care doresti sa ti-o descriu intr-un articol separat, te rog sa imi spui.

    Despre produsele CeraVe ti-am povestit in acest articol si trbuie sa recunesc ca mi-au cam monopolizat atentia in toata luna februarie. De fiecare data ma gandeam sa testez si alte produse si tot de atatea ori ma indreptam tot spre ele. Imi plac mult si o sa le folosesc pana la ultimul strop.
    In momentul in care imi doream ca ritualul de hidratare sa fie insotit si de un strop de rasfat masajistic, apelam la uleiul de masaj cu ulei de cocos si migdale de la Solaris. Mi-a placut mult pentru ca are un sistem de dozare excelent, se absoarbe la momentul potrivit, fix dupa ce te-ai bucurat de cateva momente de rasfat iar eu n-am avut nicio problema cu faptul ca initial are o stare solida (il tin pe noptiera si daca imi aprind veioza, datorita caldurii emanate de aceasta, uleiul meu e pregatit de atac).

    Crema de maini Hand Food de la Soap and Glory este in continuare una dintre preferatele mele si tare mult m-am bucurat in momentul in care am pus gheruta pe un exemplar proaspat.
     In ianuarie, am simtit ca buzele mele au nevoie de un plus de hidratare si atunci mi-am amintit de Tender Care, cutiuta cu minuni de la Oriflame un produs pe care il foloseam extrem de des anii trecuti. Am pus-o la treaba si m-am bucurat de rezultate. Hidratare si catifelare la superlativ.

     Si daca tot vorbim despre buze, trebuie sa iti spun ca oricat de mult mi-as fi dorit sa folosesc rujuri rezistente, nu am putut sa ma incumet sa le aplic pe niste buze a caror sensibilitate la tot ce ar putea sa le usuce era extrem de ridicata. Din acest motiv m-am indreptat spre rujurile Absolute Me de la Yves Rocher (au beneficiat de acest articol), iar cele mai folosite nuante au fost 150 si 155. Frumoase, frumoase!
    Cam atat pe luna ianuarie. As putea sa o numesc luna redescoperirilor pentru ca m-am intors la multe produse pe care le abandonasem si m-am bucurat ca am avut ocazia sa le ofer noi sanse.
    Tu ce produse ai indragit in ianuarie?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: