Babe si atentii dulci

duminică, martie 03, 2019 bydee-make-up 0 Comments

Buna, draga mea,


    Pentru mine, inceputul lunii martie a fost mereu unul extrem de simpatic. In fiecare an ma bucur de martisoare si mici atentii venite in prima zi a lunii si tot atunci imi aleg si Baba, pe care o astept apoi cu nerabdare. Se spune ca care vremea de care vei avea parte in ziua Babei tale, iti va anticipa starea de spirit si norocul pana la Baba din anul urmator. Si cum in fiecare an ziua pe care o aleg este 3 - numarul meu norocos (in ciuda tuturor calculelor numerologice si regulilor impuse pentru desemnarea Babei alocate) am decis ca ziua de astazi va fi frumoasa indiferent de vremea de afara. Oricum eu ma astept la soare, dar nu exclud si posibilitatea unor furtuni puternice dar de scurta durata, exact la fel ca starea mea de spirit. 
     Acum, dupa ce te-am pregatit pentru ziua care te asteapta, te invit la o degustare virtuala, a unor dulciuri delicioase si sanatoase marca Sweeteria.

    Am fost deosebit de incantata in momentul in care am primit coletul cu bunatati pentru ca, vazusem deja ca in interiorul sau se ascund o multime de bunataturi.  
     Ciocolata Sweeteria a fost prima care mi-a atras atentia datorita design-ului deosebit al ambalajelor, in special cel al minitabletelor de ciocolata. Mi se par atat de dragute incat sunt de parere ca pot fi oferite in dar si celor mai pretentioase persoane pe care le cunoastem si tot n-am da gres. Da, design-ul iti atrage atentia iar gustul te cucereste definitiv si irevocabil.




    Ciocolata Sweeteria este indulcita tot cu indulcitor natural cu zero calorii si zero indice glicemic, din Stevia Rebaudiana si Eritritol (obtinut din porumb).
   Toate produsele Sweeteria au cu 30% pana la 50% (ciocolata 70%) mai putine calorii decat ciocolata similara cu zahar, de pe piata.

    Minitabletele cu ciocolata asortata au fost primele care mi-au atras atentia datorita ambalajului colorat (da, recunosc, sunt o victima a design-urilor atractive). Fiecare ambalaj specifica continutul minitabletelor si o multime de alte informatii necesare tuturor (nu doar celor care sunt atenti la silueta lor).
    Nu ai cum sa rezisti in fata lor iar vestea buna e ca, o minitableta are o greutate de 45 gr, echivalentul cantitatii de ciocolata recomandate de nutritionisti asa ca poti sa consumi una, fara sa trebuiasca s-o imparti cu nimeni si nici sa te simti vinovata ca ai reusit sa o termini.
    
Cele 4 minitablete de ciocolata amaruie, cu indulcitor natural din Stevia cu zero calorii sunt produse manual, nu contin gluten, coloranti sau conservanti si sunt ambalate individual, pentru un consum cat mai facil. Ciocolata amaruie din compozitie contine cu 40% mai putine calorii fata de o ciocolata cu zahar obisnuita.

    Minitabletele cu ciocolata alba au fost sesizate ulterior, dar nici aceastea nu au scapat de analiza si bineinteles, degustare.
   Cutia contine cate o tableta de ciocolata alba, cu: pudra de zmeura, bucati de zmeura, Matcha Green Tea si Matcha Green Tea & Lemon. Yummy!

    Acelasi design atractiv care te face sa poftesti chiar daca nu ti-e chiar pofta.
   Mi-au placut la nebunie din toate punctele de vedere si sa-ti mai spun ceva: nu-ti dai seama ca nu contin zahar, iti lasa doar impresia unor produse mai cremoase. Nu stiu sa-ti explic exact senzatia dar sunt sigura ca ma vei intelege dupa ce le vei gusta.


    Banutii de ciocolata Sweeteria arata atat de bine incat nici nu-ti vine sa-i consumi. Parca i-ai pastra pentru a orna sau impodobi ceva atat de simpatici sunt.Acestia pot fi consumati fie ca atare (yumm) fie folositi la mousse-uri, creme, glazuri. Trebuie sa recunosc ca ma pregatesc psihic pentru o prajitura in care sa-i folosesc asa si sper sa nu-i termin pana o sa ma mobilizez. Promit sa iti prezint si "opera mea de arta" dupa ce voi ataca bucataria.

    Fiecare punguta contine o pusculita cu 250 gr de banuti, pregatiti sa te rasfete ca la carte. 

    Ciocolata amaruie contine cu 40% mai putine calorii decat ciocolata amaruie obisnuita, iar ciocolata alba contine cu 30% mai putine calorii decat ciocolata alba obisnuita, indulcita. Perfect, nu-i asa?

    In cazul in care nu am reusit sa surprind toate detaliile de pe ambalaje, sa stii ca site-ul Sweeteria este foarte bine pus la punct si iti ofera toate informatiile de care ai nevoie in momentul in care optezi pentru ceva dulce cu putine calorii.
    Ce parere ai despre aceste minunatii? Le-ai consuma, le-ai oferi cadou sau optezi pentru ambele variante?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: