InstaMania #151

luni, martie 11, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


     Dup-atata frig si ceata, ne bucuram de zile de primavara (aproape) de nota 10 (nota 10+ va fi insotita de copaci infloriti si miresme imbatatatoare). Eu ma bucur de aceste zile ca un copil pentru ca mi-era atat de pofta de vreme frumoasa incat as fi facut orice pentru o raza de soare. Acum, avem de toate si as putea sa spun ca destul de devreme. Nu imi mai amintesc cum a fost anul trecut in aceasta perioada dar, nici nu mai conteaza. Ce-a fost a fost iar zilele care ma fac sa zambesc in ciuda puternicelor rafale de vant specifice zonei, sunt aici.
    Mi-era dor de un episod din InstaMania, pentru ca am cam tras chiulul la articolele de acest gen asa ca astazi, cu forte proaspete si cu multa energie m-am mobilizat si am inceput sa incropesc postarea. Nu mai prelungesc suspansul, sa inceapa episodul 151!

    Ca un vestitor al primaverii, Yves Rocher m-a surprins cu noua gama Anti Age Global care acum, isi asteapta cumintica randul la testat. Trebuie sa recunosc ca nu am rezistat in fata cremei pentru conturul ochilor care este geniala si nu stiu daca serul va scapa intact zilele urmatoare. Imi place, ma atrage, ma teneteaza si doar gandul ca in baia mea sunt incepute vreo sase creme ma face sa ma astampar...

    Simtem ca parul meu are nevoie de un tratament special deoarece varfurile incepeau sa fie rebele si cu un aspect uscat. Atunci, mi-am amintit de minunatul ulei de cocos care ma scoate intotdeauna la liman cand vine vorba de diverse tipuri de uscaciuni. Solaris mi-e drag in continuare si-l folosesc pentru a ma rasfata de fiecare data cand simt nevoia.

    Si daca tot vorbeam de Solaris, trebuie sa recunosc ca m-a scos din impas. Incepusem sa ma satur de clasicele salate asa ca m-am gandit sa adaug ceva in plus. Mixul de seminte pentru salata a venit la fix asa ca m-am putut bucura de noi arome delicioase.

    Dozele de relaxare sunt intotdeauna perfecte in compania unor carti bune. De aceasta data am ales Tatuatorul de la Auschwitz si sunt convinsa ca am facut alegerea cea buna. Imi place si promit sa revin si cu o recenzie.

    Ce dor mi-a fost de role! Nu mi-am dat seama pana in clipa in care le-am incaltat si n-am mai vrut sa le dau jos. Au mai imbatranit si ele si merg putin mai greu dar asta nu m-a impiedicat sa parcurg vreo 20 km cu ajutorul lor. Tare draga imi mai e aceasta activitate. Sper sa repet experienta in curand!

    Un drum in Carrefour si o reimprospatare a micului meu depozit. Bine, simteam nevoia unei masti cu argila de ceva vreme si daca a fost in cetrul atentiei am ales si un sampon pe baza de argila pentru parul meu pretentios. Voiam sa incerc Bioderm, la recomandarea Ellei dar apoi am spus ca o sa mai achizitionez pentru ultima oara Syoss-ul meu preferat iar in momentul in care l-am cautat si nu l-am gasit a trebuit sa ma reorientez rapid. Sa vedem, sa vedem....
    Demachiantul Garnier era pe lista mea de ceva vreme iar deodorantele Dove sunt singurele pe care le folosesc de ani buni.

    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania! Sper ca ti-a placut si episodul de astazi si daca doresti, ne vedem pe Instagram cu mai multe poze. Yay! Eu sunt @bydeediana!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: