NOTD:Mani time

luni, aprilie 22, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


  Nu stiu care este ritualul tau dar pentru mine, duminica e ziua dedicata infrumusetarii.
   Ma trezesc, imi prepar o cafea delicioasa, frunzaresc putin blogurile pana ma simt ca m-am trezit de-a binelea dupa care incep ritualurile: unghii, daca este cazul sprancene (in cadrul acestui articol ti-am descris metoda mea), o masca faciala, putina hidratare si ma simt alt om.
    Si daca tot am decis sa iti prezint o manichiura, astazi o sa iti arat ce am purtat toooata saptamana trecuta. Mi-am dorit o manichiura colorata, care sa inveseleasca putin zilele mohorate pe care simteam ca nu o sa reusesc sa le inving fara ceva putin mai voios.
    Am optat pentru roz, mov si un model mai complicat pe care l-am transferat pe unghiutele accent cu ajutorul stampilei si al uneia dintre vechile mele placute de pe Born Pretty Store.
    Rezultatul final mi-a placut la nebunie si zau ca a reusit sa ma inveseleasca.




    Tu ai o zi dedicata infrumusetarii sau preferi sa aloci timpul necesar acestei activitati atunci cand simti nevoia de relaxare?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: