Paste fericit!

duminică, aprilie 28, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Pentru mine, in fiecare an, sarbatorile astea "mari" au fost petrecute in familie, in compania celor dragi, cu zambete, felii proaspete de cozonac si glume mai pe scurt, expresia extrem de populara in zilele noastre, timp de calitate alaturi de apropiati.
    Chiar daca in acest an simt in continuare un mare gol in suflet, mi-am propus sa imi petrec sarbatorile in acelasi mod si trebuie sa recunosc ca incepand de vineri, asta fac. Nu m-am stresat absolut deloc in privinta meniului, a curateniei sau a cumpaaturilor imbelsugate ci mi-am dorit sa-i am aproape pe cei mai dragi dintre cei dragi.
    Indiferent de modul in care alegi sa-ti petreci sarbatorile, iti doresc sa te bucuri de ele, sa lasi la o parte toata tehnologia fara de care simti ca ai avea mancarimi in buricele degetelor si sa fii prezenta pentru ca timpul e cea mai pretioasa bogatie pe care o poti avea.

    Sarbatori fericite, draga mea!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: