Review: Verona by Infinite Love

marți, mai 07, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Nu cred ca exista vreo persoana care sa nu aprecieze parfumurile. Toate ne ridicam nasul "in vant" si adulmecam cu sete in momentul in care simtim o aroma placuta iar in momentul in care aceasta aduce cu ea si izul unor amintiri placute, suntem cucerite.
    Acesta a fost sentimentul pe care mi l-a transmis Verona, din clipa in care l-am zarit pana cand a ajuns in mainile mele si am pulverizat o mica parte din cantitatea sa.

    Infinite Love este o marca pe care am descoperit-o in urma cu cativa ani si de atunci incerc mereu cate ceva. Mi se pare o alternativa extrem accesibila iar din punctul meu de vedere, asemanarea cu branduri de renume este incantatoare.

    De multe ori am oftat gandidu-ma la parfumurile pe care le termin cu o frecventa inspaimantatoare si la bugetul care o sa aiba de suferit dupa ce voi face o noua achizitie. Din acest motiv am ales sa dau o sansa acestor produse si de fiecare data am fost multumita de alegerea facuta.
    Raportul calitate/cantitate/pret este mai mult decat multumitor si in acest mod, portmoneul nu este afectat iar diversitatea aromelor care ma inconjoara ma face sa zambesc de fiecare data cand ma indrept spre zona in care imi pastrez parfumurile.

    Parfumul Verona (chiar si denumirea sa aduce cu ea o stare de romantism in cea mai pura forma), are un iz similar cu Amor, Amor de la Cacharel, un parfum caruia ii sunt fidela de mai bine de 10 ani. A fost prima combinatie de arome mai puternice pe care am purtat-o pentru ca inainte sa il cunosc foloseam doar arome fresh, Davidoff Cool Water fiind preferatul meu.
     De-a lungul timpului am incercat o sumedenie de arome dar aceasta a ramas printre preferatele mele. 
    Floral, fructat, dulceag, romantic, elegant asa as putea sa il descriu. Mi se pare potrivit in orice sezon dar nu as putea sa il port niciodata in combinatie cu o tinuta sport, e clar, impune un alt tip de outfit.
     E genul de parfum care impune o tinuta feminina, care te face sa te simti gingasa dar si puternica in acelasi timp. E special, e deosebit si pentru mine e unul dintre cele mai atractive parfumuri de pe piata.

    Era sa uit sa-ti spun ca persista cat e ziua de lunga si adesea uit ca port o replica a celebrului parfum. Asa mi se intampla de fiecare data cand folosesc un parfum de la Infinite Love.
     Chiar daca suna ciudat, iti spun cu mana pe inima ca o sa le raman fidela aromelor Infinite Love pentru ca nu mai sunt tentata sa las un parfum sa imi afecteze bugetul cand am la dispozitie alternative mult mai accesibile.
     Sunt incantata de ele, nu am ce sa le reprosez asa ca iti recomand cu drag acest brand.
     Tu l-ai testat? Care este aroma care te tenteaza cel mai mult?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like

0 comentarii: