It’s my birthday and I’ll blog if I want to

marți, iulie 23, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Este fix ora 6:27 iar eu m-am trezit, mi-am facut o manichiura simpla (ca un beauty blogger constiincios ce sunt), am sorbit o gura de cafea si am reusit sa imi patez pijamaua cu un alt strop din licoarea cea de toate zilele si-am zambit fara sa ma enervez. Apoi, am observat ca langa laptop ma astepta un buchet de flori cu un mesaj de la cel care imi suporta toate iesirile din peisaj (atat pozitive cat si pe cele negative) si un cadou cu ceva deosebit la care visam de ceva luni bune si m-am bucurat ca un copil. Acum, ma uit la batranul laptop a carui tastatura asteapta cu nerabdare sa mai astearna un articol.
    Astazi sarbatoresc a 10-a aniversare a celor 25 de ani si o sa fac retrospectiva a tuturor lucrurilor minunate care mi s-au intamplat in acest an pentru ca blogul meu a fost creat pentru a transmite optimism si lucruri frumoase si e bine sa privesti si jumatatea plina a paharului , nu-i asa?
Sursa

    Sa-i dam drumul!
- am ajuns la varful Lespezi (cu chiu cu vai). A fost o adevarata provocare dar mi-a placut foarte mult si mi-a ostoit dorul de munte.

- am ajuns la varful Cozia, aici a fost usor, doar pentru palmares dar, deosebit de frumos. Ca la orice expeditie pe munte de altfel. 

- daca tot vorbim de munte, m-am bucurat de frumusetea branduselor intr-o frumoasa zi de iarna.
- duminica m-am urcat pentru prima oara pe un ATV si m-am lasat plimbata pe cararile Cindrelului. A fost o experienta interesanta, nu pot spune ca as avea curajul sa conduc o dihanie de acest gen pentru ca inca mai am febra musculara de la intepeneala de pe scaunul din spate dar mi-a placut. 
- am vizitat in goana mare o bucatica din Anglia - Anglia Express cum s-ar zice. Am bifat noi locatii de pe bucket list si sunt mandra ca am reusit.

- am reusit sa citesc mai mult decat in anii trecuti iar acest lucru ma bucura enorm.

- m-am balacit mai mult ca in anii trecuti si am descoperit ca varsta nu e decat un numar. Nu sunt singura careia ii place sa sara si sa sara si apoi sa sara din nou in piscina si ma bucur cand vad si alte persoane care uita de varsta pe care o au cand vine vorba de o baceala "ca la carte".
- mi-am redescoperit pasiunea pentru pantofi si acum mi-e greu sa o temperez. I-as cumpara pe toti, in ciuda ingerasului de pe umar care imi spune ca am destui. Nope, niciodata nu sunt suficienti. Si sunt atat de draguti!
- am reinceput sa port tocuri! Bunica mea a purtat incaltaminte cu toc pana la varsta de 85 ani. Spunea mereu ca ai o tinuta dreapta, darza, doar cand ai incaltamintea adecvata. In memoria ei, am decis sa fiu mai multe zile pe saptamana domnisoara-domnisoara decat sporty chic. 
- si pe plan profesional am invatat lucruri noi. Recunosc, nu e usor sa o iei mereu de la zero (sau aproape zero) dar se pare ca incep sa imi perfectionez si aceasta abilitate. Am facut cateva schimbari in aceasta zona, m-am indreptat spre sectoare atat de diferite incat si pe mine ma amuza si n-o sa-mi gasesc locul pana nu o sa fiu multumita de ceea ce fac. Am zis!
- am reusit sa plantez busuioc. Uraaa! Iubesc busuiocul, imi place sa il am la indemana dar am devenit atat de comoda incat mi-a fost lene sa arunc cateva seminte intr-o jardinera. Asta pana intr-o zi in care am facut mutarea decisiva iar acum ma delectez zilnic cu frunzulitele aromate si atat de delicioase. Mmmm!
- chiar daca e greu, am inceput sa acord mai multa atentie hidratarii pielii si ma felicit dupa fiecare dus urmat de ritualul de cremuire si nu de fuga de "responsabilitate".
    Pentru fabulosul 35 nu imi mai fac absolut niciun plan pentru ca o sa ajung la aceleasi dorinte: sa nu mai incerc sa impac pe toata lumea, sa ma pun pe primu plan, sa imi fac mai mult timp pentru mine, bla, bla, blah! Nici macar n-ar trebui sa fie planuri, ar trebui sa fie un stil de viata iar eu ma straduiesc de ceva ani sa ajung la performanta wishlist-ului de mai sus si sper ca intr-o zi sa ma prezint in fata ta si sa iti spun cu nasul pe sus ca am reusit.
    Ce imi doresc din suflet si nu doar pentru mine e sa fiu sanatoasa, sa zambesc mai mult si sa fiu puuutin mai optimista. Atat!
    Am fugit, te las pentru ca vreau sa ma pregatesc pentru ziua mea! :)

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like

0 comentarii: