NOTD: Butterflies

sâmbătă, iulie 20, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Chiar daca aceasta vara nu ne surprinde cu temperaturi caniculare, eu nu am cum sa o las sa treaca asa, fara sa port cate o manichiura vesela in fiecare saptamana. In ultima perioada m-am indreptat doar spre water decals pentru ca mi se pare ca, cu ajutorul lor poti obtine manichiuri spectaculoase fara batai de cap.
   Sunt simplu de folosit, iti alegi culorile pe care vrei sa le porti, apoi alegi modelul vedeta si mai aloci maxim cinci minutele in plus pentru unghiutele accent.
    Pentru postarea de astazi m-am indreptat spre fluturasi pentru ca sunt atat de finuti si de veseli incat nu poti sa-i treci cu vederea indiferent de cate ori incerci sa selectezi modelele pe care vrei sa le aplici. Restul unghiutelor au ramas albe, astfel incat nimic nu i-a eclipsat.




    Simpla si in acelasi timp de efect, e o manichiura care mie mi-a adus o stare de bine si m-a facut sa zambesc de fiecare data cand o observam.
    Tu ce porti in aceasta vara?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: