NOTD: Flower party

vineri, august 09, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Stiu, stiu, stiu! Ma repet si nu ma pot abtine.
    Sunt sigura ca vei spune "Iar water decals? Nu te-ai saturat?"si zau ca imi propusesem sa iau o pauza de la aceste modele minunate care sunt atat de usor de aplicat dar totusi, in momentul in care am vazut rezultatul final am fost nevoita sa-l imortalizez.
    Imi place atat de mult combinatia pe care am folosit-o incat de fiecare data cand imi privesc unghiile simt cum ma inunda o explozie de energie, optimism si voie buna. Da, acesta este efectul pe care o manichiura buna il poate avea asupra mea si nu mi-e rusine s-o recunosc.




Am folosit:
- ojele din kitul #pinktouch Melkior;
- lac de unghii Melkior - Trust me!
- water decals -ebay;
- top coat - Cupio.

     Acum, dupa ce ti-am prezentat si aceasta manichiura inflorata sunt curioasa daca si tu ai sentimentul ca poti cuceri lumea atunci cand unghiile tale arata impecabil. Este sau nu este corecta afirmatia mea?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: