Review: Body Butter Cien

miercuri, mai 16, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiu ca am inceput sa testez acest produs doar la sfarsitul saptamanii trecute, dar va pot spune cu certitudine ca este un produs de care m-am indragostit de la prima aplicare.
   Probabil stiti deja ca gama de produse Cien care se comercializeaza in reteaua de magazine Lidl a fost diversificata atat in materie de cosmetice cat si ingrijire corporala. Au beneficiat de o promovare destul de puternica (pliante, TV, presa) si astfel au atras clientela cu duiumul (spun acest lucru pentru ca a trebuit sa merg de vreo 3 ori la Lidl pana sa reusesc sa prind produsul dorit). Pe mine personal m-au atras in primul rand datorita preturilor practicate dar si pentru ca am testat dizolvantul de unghii Cien si mi-a placut foarte mult (promit sa va povestesc si despre el intr-o postare), lucru care m-a facut sa imi doresc sa maitestez si alteproduse din aceeasi gama.
    Produsul care vi-l prezint astazi este: Untul de corp Cien cu mango si arata in felul urmator:



    Consistenta:


    Ce spune producatorul:
- Hidratare profundă pentru pielea normală şi uscată;
- Protejează eficient pielea împotriva deshidratării datorită extractului de cacao şi untului de shea;
- Are un parfum plăcut de cocos, cacao sau mango.

    Ingrediente:
Aqua, glycine soja (soybean) oil, cetearyl alcohol, glyceryl stearate se, glycerin, caprylic/capric triglyceride, ethylhexyl stearate, mangifera indica (mango) seed butter myristyl myristate, olea europaea (olive) fruit oil, pantheon, dicaprylyl carbonate, phenoxyethanol, stearic acid, parfum, carbomer, tetrasodium edta, ethylhexylglycerin, pentaerythrityl tetra-di-t-butyl hydroxyhydrocinnamate, citric acid, sodium hydroxide.

    Ce spun eu:
- Cred ca v-ati dat seama inca de la inceputul postarii ca este un produs care imi place foarte mult;
- Isi merita numele de body butter pentru ca este foarte consistent, cred ca este cel mai conistent unt de corp care l-am folosit pana acum;
- Ai nevoie de o cantitate mica din produs la aplicare, iar pielea se simte in totalitate hidratata;
- Pielea ramane catifelata si cu un miros placut destul de persistent (in cazul meu mango);
- Ambalajul este foarte dragutz, cu un sistem de inchidere ermetica si dintr-un material solid, rezistent;
- Cantitatea este de 400 ml;
- Pretul produsului nu pot sa il spun cu exactitate deoarece este nou introdus in gama Cien si l-am achizitionat la oferta cu 15 lei;
- Termenul de valabilitate este mentionat pe ambalaj -09/2014 - sunt sigura ca nu va prinde nici sfarsitul lui 2012 ;)).

    In concluzie, acest produs mi se pare extraordinar, imi place din toate punctele de vedere si il voi mai achizitiona si vi-l recomand si voua.

    Ati incercat acest produs sau alte produse din gama Cien? Daca da, ati fost la fel de multumite ca si mine?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like