Experienta mea cu Loncolor Trendy Colors

duminică, septembrie 25, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred  ca aceasta postare a fost asteptata de multe dintre voi dar am amanat publicarea sa deoarece mi-am dorit sa va prezint intreaga experienta inclusiv fotografii cu momentul glorios in care am reusit sa ajung la nuanta mea naturala.
    Ei bine, ultima parte a fost respectata in proportie de 80% pentru ca inca nu am eliminat toate reflexiile roscate din parul meu balai si am inceput o noua aventura dar cu o alta gama de nuantatoare.


   In ultimii doi ani am folosit doar vopsea semipermanenta Loncolor Trendy Colors si am fost foarte multumita de calitatea sa. Stiu ca parerile sunt impartite in privinta sa dar eu nu am ce sa le reprosez. Am testat aproape toate nuantele de roscat iar ultima data m-am aventurat pe taramul mai intunecat al brunetului (review si demo aici).
    La inceput mi-a fost teama ca n-o sa ma bucur foarte mult de nuantele minunate ale roscatului dar cu timpul am realizat ca vopseaua semipermanenta nu se indeparteaza prea usor asa ca am devenit din ce in ce mai curajoasa.
    Am inceput cu R5 care a fost partenerul meu o buna bucata de timp. Acesta a fost primul meu articol dedicat experientei cu Loncolor dar, odata cu trecerea timpului si repetarea aplicarilor nuanta sa a devenit din ce in ce mai intensa si mai greu de indepartat. In acea perioada ma bucuram ca nuanta sa persista din ce in ce mai mult si ma gandeam ca in momentul in care imi voi spala parul cu apa putin mai fierbinte voi reusi sa o indepartez din cateva samponari. Mhm...


    Apoi am continuat cu Loncolor Trendy Colors R4, un roscat la fel de frumos care mi-a placut la nebunie.


    Si ultima experienta inaintea primei pauze a fost cea cu R6, nuanta de care m-am indragostit. A fost preferata mea, mi-a placut la nebunie si singurul motiv pentru care am renuntat la ea si am decis sa incerc sa revin la nuanta naturala a parului meu a fost ca dupa ce l-am folosit de mai mult ori a inceput sa isi piarda rezistenta/puterea de acoperire. Dupa 7/10 zile de la nuantare radacinile mele erau foarte, foarte vizibile aspect deloc placut pentru o persoana care are parul destul de deschis la culoare.


    Si-atunci am decis ca a venit momentul sa redevin blonda (era pe la mijlocul lunii mai). 
    Am facut o baie fierbinte, am facut scufundari in cada, mi-am clatit parul cu apa fierbinte si am asteptat sa vad minunea. Apa din cada avea o nuanta rosiatica si eram sigura ca sunt pe drumul cel buna. Dupa ce mi-am zvantat parul si am aruncat o privire spre persoana care ma privea de cealalalta parte a oglinzii am constatat cu stupoare ca nuanta parului meu era aceeasi.
    Ok, nu renunt! 
    Nu doream sa incerc faimoasa solutie de indepartare a vopselei - ColurB4 asa ca am continuat incercarile:
-  sapun de casa - nope;
- apa fierbinte - nope;
- sampon anti-matreata - H&S - nu a functionat in cazul meu dar ulterior l-am descoperit pe Syoss antimatreata pentru par gras si ne-am inteles destul de bine;
- sampon cu un strop de bicarbonat - functioneaza destul de bine si are si efect impotriva sebumului suparator;
- masca cu miere - a reusit sa indeparteze putin din reflexia rosiatica;
- masca cu miere, ulei de masline si lamaie -la fel ca si mai sus;
- masca cu vitamina C (sampon + vitamina C pisata sau o fiola de vitamina C) - mi-a fost teama sa o las prea mult sa actioneze asa ca nu a avut un efect vizibil.

    Si dupa ce am eliminat toate variantele am ajuns la concluzia ca nuantele rosiatice pot fi eliminate prin intermediul urmatoarelor ajutoare:
- foarfeca;
- ColourB4 - nu l-am folosit dar am inteles ca e foarte eficient;
- rabdare.


    Am optat pentru ultima varianta si am decis ca n-o sa-mi mai agresez parul. Dupa cateva luni, dorul de roscat a inceput sa se simta din ce in ce mai intens si mi-am spus ca inca o samponare n-o sa fie la fel de greu de indepartat.
   Am amestecat doua pliculete de nuantator V3 cu un pliculet de R6 iar rezultatul mi-a placut la nebunie. Dupa cateva saptamani am aplicat si brunetul N1 despre care va vorbisem mai sus si cu asta am pus punct aventurii mele.


    Nuantele de brunet au disparut la fel de repede pe cum aparusera si roscatul meu a ramas pe pozitii din ianuarie pana in momentul de fata.
   De aceasta data nu l-am mai agresat, singura metoda prin care am incercat sa il indepartez a fost cu ajutorul samponului Syoss pe care il lasam sa actioneze cateva minute inainte sa-l clatesc si de vreo doua ori cate o masca cu lamaie care a indepartat putina culoare dar nu a excelat.


   Acum, dupa opt luni, pot sa spun ca daca doriti sa scapati rapid de aceste nuante, presupun ca veti reusi doar cu ajutorul lui ColourB4. Eu nu am incercat dar, cine stie... poate pe viitor voi incerca.
    Oricum, de aceasta data tranzitia catre nuanta mea naturala a fost mai usor de realizat deoarece am avut de-a face cu o singura aplicare a roscatului asa ca diferenta dintre radacina si parul vopsit nu a fost chiar atat de vizibila. Cred ca as fi putut sa aplic si un castaniu inchis pentru a elimina toate diferentele dar am preferat sa experimentez si sa va prezint fiecare etapa, pas cu pas.
    Asadar si prin urmare, roscatul este o nuanta frumoasa, care este destul de usor de intretinut dar care este incapatanata in momentul in care decidem sa renuntam la ea. Am impresia ca dintre toate R6 e cea mai rezistentat si, subiectiv vorbind, si cea mai frumoasa.
   Daca ar fi sa iau de la capat si sa incep sa ma joc cu culorile fara ca parul meu sa aiba urma de "interventie" chimica as prefera sa aplic cate o nuanta, sa ma bucur de ea si apoi sa astept ca aceasta sa fie indepartata/spalata in totalitate dupa care sa trec la o noua nuanta. In acest mod totul ar deveni mult mai usor, iar toata munca de convingere ar disparea.
    Voi ati folosit produse de acest gen? Daca da, astept sa-mi impartasiti si experienta voastra.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like