InstaMania #78

luni, septembrie 12, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cu pasi marunti ne apropiem de mijlocul lui septembrie iar vara nu pare sa se lase prea usor. Nu pot sa spun că-mi displace dar abia astept zilele frumoase in care sa ma plimb agale printre frunze ruginii. Eh, toate la timpul lor!
    Pana ajungem si la perioada mea preferata a anului, va invit la un nou episod din InstaMania.


    V-am mai spus ca de fiecare data cand mergem undeva ne alegem cu unul sau mai multi prieteni necuvantatori? Ei bine, aceasta frumusete ne-a intampinat weekend-ul trecut si ne-a cucerit fara drept de apel.


    Cred ca in acest an am abuzat de salate si zau daca m-am saturat de toate combinatiile delicioase pe care le-am descoperit. Yummy!


   Una dintre fotografiile mele preferate din postarea in care am intampinat toamna.


    Uleiul de cocos este unul dintre preferatele mele si-mi place sa-mi rasfat atat pielea cat si parul cu ajutorul sau. Aceasta varianta imi place la nebunie datorita sistemului de dozare care imi usureaza "munca". Nota 10!


    Vineri am fost la cinema la Sully. Sa va spun si o poveste amuzanta. Eram la serviciu, ocupata, cand vad ca-mi palpaie telefonul. Vad un mesaj de la Marius care ma intreaba daca vreu sa mergem la film. La Sully. M-am uitat crucis si l-am intrebat despre ce e vorba. El imi spune ca e un film cu cowboy si indieni. Ok.... M-am gandit la toate filmele la care se uita pentru ca mie-mi plac si am fost de acord. Mergem la filme cu cowboy. Cand am ajuns acasa l-am mai intrebat din nou, fara sa am nici cea mai mica intentie sa verific veridicitatea afirmatiei sale. El incepe sa rada si-mi spune ca e un film cu Tom Hanks avand ca subiect principal aterizarea fortata pe raul Huduson a avionului pilotat de Chesley Sullenberger. Va mai amintiti valva din jurul subiectului, nu-i asa? Deja suna mai bine.
     Doresc sa va spun ca nu am mai vazut un film atat de bun de fooooarte mult timp. Actiunea este construita impecabil, suspansul te tine cu sufletul la gura chiar daca stii care va fi deznodamantul iar Tom Hanks a devenit unul dintre actorii mei preferati. Nu va mai spun mai multe decat ca trebuie sa vedeti acest film. Asta chiar merita!



    Si daca tot vorbeam despre abuzuri... Galustele cu prune scot ce-i mai rau din mine! Lacomie si nesat! Este singurul desert pe care nu vreau sa-l impart cu nimeni (dar o fac) si pe care il "servesc" cu o pofta care ma impiedica să respir pana in momentul in care imi termin portia. Exagerez si nu prea.
    De fiecare data cand mergem acasa ea se gandeste sa ma rasfete cu cate ceva. Stie ca nu am timp/chef/rabdare sa prepar galuste cu prune si de aceasta data m-a surprins cu o portie mare, mare cum doar la noi in familie se prepara.
    Fericire pura! Zau asa!



    Cam atat pentru saptamana care tocmai s-a incheiat. Sper ca saptamana care tocmai a inceput sa fie cel tla fel de reusita si... sa mai ajungem si la munte. Tineti-mi pumnii!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like