OOTD: I'm a wanderer

joi, septembrie 22, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cand toamna e binevoitoare iar zilele-s frumoase, indreapta-te spre o tinuta lejera, ia-ti palaria si fugi!
    Aceasta e deviza mea de weekend si destul de rar ce-i drept, si in timpul saptamanii.
    De fiecare data cand vad ca soarele straluceste, simt ca nu mai pot sa stau in casa asa ca plec in primul loc care imi vine-n minte. Adesea, locatia e perfect aleasa iar calatoria ma relaxeaza total.
    Pentru astazi, mi-am dorit sa va prezint un outfit lejer, cu un strop de culoare si o plarie perfecta pentru acest sezon. Dupa parerea mea, o tinuta cu iz androgin poate fi purtata in orice moment al zilei fara sa ne facem probleme ca am putea sa fim prea indraznete.

Zaful

    Despre camasile in carouri nu cred ca mai are rost sa va spun ceva, sunt preferatele mele si de cele mai multe orican ies din casa optez pentru un model asemanator cu cel pe care il port astazi. Carouri, culori si diverse texturi ale materialelor... un vis pentru mine!
    Ma pregatesc sa incerc si o combinatie cu o fusta eleganta iar daca rezultatul va fi unul reusit, promit sa vi-l prezint si voua!
   De acaesta data am apelat la una dintre perechile mele preferate de jeansi, lejeri, comozi si putin cam rupti.

Zaful

      Palaria se afla de ceva vreme pe wishlist-ul meu de cand am vazut-o pe zaful.com si am asteptat-o cu nerabdare (in cazul in care aveti nedumeriri cu privire la realizarea unei comenzi sau orice alta intrebare, zafulreviews.com are cate un raspuns pentru fiecare dintre voi). 
    Desi mi-as fi dorit ca materialul sau sa fie putin mai plin, m-am obisnuit cu textura sa si am purtat-o fara probleme. Totusi, din cauza neatentiei mele, in timp ce ne grabeam spre masina sub amenintarea norilor, am dat-o jos si in graba n-am mai verificat daca accesoriul de pe ea este cusut si in acest mod am reusit sa-l pierd. Acum va trebui sa "crosetez" ceva pentru a-l inlocui.



Am purtat:
Palarie - aici;
Camasa- remix.ro;
Jeansi - Stradivarius, via Kurtmann;
Adidasi - NB via remix.ro;
Bratari - Soufeel.

Zaful

    Cam atat pe ziua de azi. Sper ca v-a placut tinuta mea de hoinareala.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like