NOTD: Vintage flowers

miercuri, septembrie 21, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Poate ca o sa spuneti: O noua manichiura inflorata? Nu din nou....
    Sau: O noua manichiura inflorata? Yayyy!
    Eu imi doresc tare mult sa va incadrati in a doua categorie deoarece simt ca n-o sa ma satur niciodata de manichiuri inflorate. De fiecare data cand vad cate un model cu flori nu ma pot abtine pana nu stiu ca o sa fie al meu. In momentul in care am vazut water decals-urile pe care vi le voi prezenta astazi am simtit ca scrie Dee pe ele. Nu am purtat niciodata un model cu iz vintage asa ca n-am stat pe ganduri si le-am comandat iar dupa ce au ajuns la mine le-am masurat, le-am decupat cu grija (pentru a face economie) si le-am aplicat.
    Ca de obicei, am ales sa le aplic doar pe unghia degetului inelar si a celui mijlociu iar restul au fost invaluite de un mov lavanda care mi s-a parut ca se incadreaza perfect in peisaj.
    Voi ce parere aveti?





    In cazul in care va tenteaza aceste mici accesorii simpatice, doream sa va anunt ca beneficiaza de un pret promotional de 1.49$ si pot fi achizitionate de aici, Born Pretty Store are shipping-ul gratuit (produsele ajung la posta vamala) si folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii. Yay!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like