Preferatele lunii septembrie

vineri, septembrie 30, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Si... a trecut si septembrie!
    Nu o sa spun mai mult deoarece astept de mult timp aceasta perioada asa ca o sa incerc sa ma bucur cat mai mult de tot ce ma inconjoara. Vremea e frumoasa, temperaturile sunt extrem de placute asa ca trebuie sa ne inarmam cu zambete si veselie si sa lasam toate grijile intr-un coltisor ascuns bine de tot.
   In septembrie am facut cateva descoperiri si m-am gandit ca merita un loc in categoria preferatelor. Sunteti curioase care sunt produsele care m-au cucerit? Atunci va invit sa cititi postarea mea!


    Nu mi-a venit sa cred cand am vazut ca nu mai am niciun gel de dus "pe stoc". Sunt mandra de mine ca am ajuns la aceasta performanta, mi-a trebuit ceva sa reusesc sa termin tot ce am adunat dar am reusit! N-am avut nicio mustrare de constiinta in momentul in care am intrat in DM pentru a achizitiona ceva nou dar mi-a fost greu sa aleg o singura bucata. Totusi, gelul de dus Balea cu maracuja si frezii a fost cel care m-a cucerit asa ca l-am inhatat si-am plecat. Aroma sa este perfecta pentru acest sezon si a defenit preferatul meu dupa prima utilizare.
     Si daca tot vorbeam de izuri apetisante, sapunul lichid Bottega Verde cu extract de orez venere despre care v-am vorbit in acest articol, este divin! Are o aroma atat de puternica incat invaluie intreaga baie dupa fiecare utilizare. Nu usuca pielea si-mi place la nebunie.
     Masca pentru par Aussie 3 Minute Miracle este perfecta pentru noi, cele mai lenese. In ultima perioada am cam rarit-o cu mastile care necesita timp/rabdare asa ca acest produs a venit la fix. Multumesc Alexantza! Nu are o aroma care sa ma dea pe spate dar eficienta sa si sistemul de dozare ma fac sa trec peste acest mic aspect. Are nota 10 din partea mea!
    Si cum crema pentru maini Palmer's cu unt de shea da semne de epuizare totala, am trecut la crema de maini cu unt de cacao. Desi nu este la fel de consistenta ca si surata sa, este la fel de eficienta, lasa mainile fine, hidratate si pregatite pentru orice temperatura. Are un iz intens de cacao si mi se pare perfecta pentru aceasta perioada (si nu numai).


    Despre demachiantul cu extract de musetel de la Bottega Verde v-am mai vorbit asa ca stiti deja ca-mi place foarte mult. Singura "buba" descoperita este la sistemul de inchidere care, dupa mai multe utilizari nu se mai inchide etans. Solutia la care apelez de fiecare data inainte sa il folosesc e: ridic capacul, presez un disc demachiant si scutur bine, bine. In acest mod nu irosesc niciun strop si ma pot bucura de eficienta sa.
    M-am reintors la Lash Sensational de la Maybelline pentru ca-mi era tare dor de el. E un produs de nota 10 care merita toate laudele, v-am mai spus si asta nu-i asa?


    La capitolul lecturi am avut doua descoperiri.
    Pictorita din Shangai a fost o carte care mi-a placut la nebunie. Actiunea sa m-a purtat in jurul lumii, am empatizat cu personajul principal si finalul sau m-a bucurat in mare masura. V-am povestit mai multe despre ea in acest articol si mi-ar placea sa mai descopar niste povesti din aceasta zona fascinanta. Aveti vreo recomandare?
    ...Sa ucizi o pasare cintatoare a fost o carte insotita de un soi de revolta din partea mea (si nu cred ca sunt singura) dar care mi s-a parut scrisa intr-un mod impecabil. Am citit-o pe nerasuflate si v-am povestit mai multe despre ea in acest articol.


    Si-am incalecat pe-o sa si am terminat luna!
    Sper ca v-a placut postarea de azi si abia astept sa vad care au fost descoperirile voastre!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like