Recenzie: ...Sa ucizi o pasare cintatoare - Harper Lee

joi, septembrie 29, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In ultima perioada am auzit atat de multe despre aceasta carte incat nu m-am mai abtinut si la una dintre hoinaralile mele prin sectiunea beletristica a librariei online pe care o vizitez adesea, am zarit-o si am strecurat-o tiptil in cosul meu.
    Si chiar daca titlul sau, Sa ucizi o pasare cintatoare imi parea foarte cunoscut, nu mi-am dat seama ca vazusem filmul ecranizat pe baza povestii decat dupa ce am lecturat cateva pagini bune.Oricum, nu mi-am facut pream multe probleme deoarece eram atat de mica in momentul in care l-am vazut si intelegeam atat de putin incat singurele lucruri care mi-au amintit de el au fost titlul (care-mi parea foasrte cunoscut) si o parte din actiunea sa. Ce bine!


    Harper Lee ne duce in Maycomb, Alabama anilor 1933-1936 un orasel micut in care toata lumea cunoaste pe toata lumea iar clasele sociale sunt foarte bine conturate. In acest orasel ajungem sa ii cunoastem pe Jem si Scout Finch, doi copilasi extrem de simpatici care ne contamineaza cu pofta de viata si cu ghidusiile lor.
    Totusi, copilaria le este umbrita de unul dintre evenimentele care au avut loc iar tatal lor Atticus Finch un avocat simplu si corect, este desemnat sa apere drepturile unui negru, Tom Robinson, acuzat de viol. Si de aici incepe actiunea!
    Putem sa observam caractere, prejudcati si diverse moduri de abordare a situatiilor in care sunt puse personajele noastre. Te tine cu sufletul la gura si uneori, te face sa te infoi din cauza revoltei care se naste in sufletul tau. Da, nu avem de-a face cu o actiune lina, cursiva in care deznodamantul sa se apropie tiptil si previzibil. E o carte in care te lupti si astepti cu sufletul la gura momentul in care dreptatea sa isi spuna cuvantul.
    Uneori avem de-a face cu decizii luate pe buna dreptate dar alteori simtitm cum ne creste tensiunea din cauza prejudecatilor, a diferentelor care exista intre oameni.
    Probabil ca ati auzit de aceasta carte si cunoasteti o mare parte a actiunii dar eu am preferat sa nu dezvalui foarte mult, pentru ca in cazul in care nu ati aflat de ea, sa reusesc sa va starnesc curiozitatea.
    Eu am fost incantata de aceasta lectura si am adaugat pe lista cu carti De citit si Du-te si pune un strajer o continuare mult asteptata de fani.

   Voi ati citit ...Sa ucizi o pasare cintatoare?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like