LOTD: Oh Christmas Tree

luni, decembrie 24, 2012 bydee-make-up 39 Comments

Hello ladies,

    Pe ultima suta de metri va fac o propunere pentru machiajul de Craciun. Daca nu am reusit sa fac cate unul pentru fiecare doleanta primita de la voi, am incercat sa creez un machiaj in care sa combin verde si auriu, acestea fiind cele mai solicitate culori. M-am tot gandit cum sa le combin astfel incat sa aiba un aer festiv si mai deosebit decat de obicei, iar postarea Anei m-a inspirat.
    Aceasta este ultima mea propunere pentru seara de Craciun.







Close-up:



Produse folosite:
Machiaj ochi:
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Primer Elf - Sheer;
- Fard Beauties Factory nr. 519;
- Fard mini Burjois- Le dressing du Regard - nr.55;
- Paleta Coastal Scents Prism Palette
- Eyeliner Gel Essence - Midnight in Paris;
- Mascara Maybelline - Cat Eyes - Black;
-Creion Revlon Colorstay - Green;
- Creion Burjois - Metalise - nr. 53 - linia apei.
- Gene false ELF.

Machiaj ten:
- Fond de ten Ever Lasting - Oriflame - Nuanta Nude Pink;
- Pudra compacta Oriflame - nuanta Light;
- Bronzer Revlon Starlights;
- Blush Essence - Silky Touch.

Machiaj buze: 
- Creion contur buze Revlon Colorstay - Wineintins pe toata suprafata buzei;
- Ruj Power Shine Colour Breeze - Pink Paradise.

Sper sa va placa propunerea mea si promit ca voi prezenta look-uri cu toate culorile pe care mi le-ati solicitat. :)
Ce parere aveti despre acest look? L-ati purta?

Kiss Kiss si o saptamana de vis!


P.S. 1 : Nu uitati sa va inscrieti la giveaway, o puteti face aici. Desi am avut probleme cu Disqus-ul si am renuntat la el (temporar) toate inscrierile sunt inregistrate.
P.S. 2: Va place noul aspect al blogului?

You Might Also Like