Experienta mea cu Loncolor Trendy Colors - R5

sâmbătă, ianuarie 17, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred ca va promisesem un review, nu-i asa?
    Astazi am decis ca e cazul sa va povestesc experienta mea cu Loncolor Trendy Colors - R5 - Rosu Soul, un nuantator care m-a ajutat sa-mi schimb look-ul fara nicio bataie de cap.
    Cred ca va amintiti ca la ineputul lui decembrie am decis sa renunt la blondul meu natural si sa incerc un roscat. Dupa ce am stat si am cugetat in fata standului Loncolor am decis ca R5 o sa fie nuanta pe care o voi purta in aceasta iarna. Mi-a fost greu, am avut emotii dar pana la urma am facut pasul decisiv (daca va amintiti prietena mea Andra a fost "Michiduta" pentru ca mie imi era cam teama de schimbare ...).
     Daca nu le-ati observat pana acum, minunile arata in felul urmator:


    Doua pliculete a 25 ml fiecare iar pretul este de aproximativ 9 lei.
    Ingrediente:


    Acum sa revenim la partea mai interesanta.
    Aplicarea este foarte usoara, va puteti descurca singure acasa fara niciun efort. Pe parul proaspat spalat si zvantat putin cu prosopul se aplica nuantatorul. Incepem cu ceafa si il intindem cu ajutorul unui pieptan cu peri cat mai rari pana la varfuri. Avand in vedere faptul ca eu am un par destul de lung am avut nevoie de ambele plicuri dar daca aveti un par scurt/mediu va veti descurca cu brio cu un singur plic.
    Nu am avut probleme cu aplicarea, nu am avut probleme cu pete sau suprafete care nu au fost acoperite chiar daca la a doua experienta m-am aventurat singurica in colorarea parului.
    Am asteptat 30 minute si apoi l-am clatit bine, bine de tot. In momentul in care vedeam cum se scurge vopseaua ma intrebam daca a mai ramas ceva si pe parul meu dar dupa ce l-am zvantat si am inceput sa il usuc am inceput sa zambesc usurata. Eram roscata si-mi placea!


    
    Dupa prima spalare (de fiecare data am avut grija ca apa sa fie  doar putin calduta), chiar daca apele erau rosiatice nu am observat o diminuare a intensitatii culorii si pot sa spun ca am rasuflat usurata. 
    Trebuie sa mentionez ca din cauza eternelor probleme cu sebumul nu am renuntat la samponul pentru par gras pe care il folosesc  (care este destul de agresiv) si in ciuda acestui aspect nuantatorul meu a rezistat cu brio. Hiuh ...ce usurare ... 
    Dupa doua saptamani, pletele-mi roscate in felul urmator:


    Dupa trei saptamani, intensitatea nu mai era aceeasi si eu ma pregateam de o noua experienta cu Loncolor Trendy Colors.


    Dupa cum puteti observa culoarea s-a "spalat" uniform, singurele locuri in care nuanta a fost mai rozalie a fost la varfuri, zona in care parul a fost decolorat.
    Pentru mine o perioada de trei saptamani este perfecta deoarece radacinile incepeau sa devina vizibile iar eu nu ma inteleg cu diferentele de nuante (mai ales blod/roscat - o combinatie nefericita dupa parerea mea).
    In concluzie, doresc sa va spun ca sunt foarte multumita de acest produs si primeste un mare DA din partea mea. In cazul in care va doriti o schimbare eu sunt de parere ca merita sa ii dati o sansa. 
    O sa revin cu noutati in momentul in care o sa imi doresc sa redevin blonda si o sa renunt la nuantator pentru ca si eu sunt la fel de curioasa de modul si perioada in care voi reusi sa ajung la nuanta mea naturala.

Voi ati folosit aceste nuantatoare? Ce parere aveti despre ele?

Kiss Kiss si un weekend de vis!


You Might Also Like